Cara Buat Bisnes Online Shaklee Tanpa Modal Dari Rumah

Cara Buat Bisnes Online Shaklee Tanpa Modal Dari Rumah? Anda sedang mencari bisnes online yang sesuai? Mencari bisnes online yang tidak menggunakan modal besar? Join bisnes online dari rumah tanpa modal tinggi.

Cara Buat Bisnes Online Shaklee Tanpa Modal Dari Rumah


Tahun 2019 adalah tahun terbaik untuk anda bermula. Mungkin ada yang sudah lama mengintai dan mencari peluang untuk berbisnes secara online. SEKARANG adalah masa paling sesuai untuk anda! Bukan esok, bukan bulan depan dan bukan tahun depan tapi sekarang!!

Cara Membuat Bisnes Online Shaklee Tanpa Modal Hanya Dari Rumah

Kenapa perlu buat bisnes Shaklee? Saya akan kongsikan bagaimana cara dan langkah saya membuat bisnes online Shaklee tanpa menggunakan modal atau duit beribu.

1. Tak perlu modal beribu 
Untuk menjadi agen / ahli Shaklee yang sah anda hanya perlu membayar RM 65.00 yuran keahlian dan RM 10.00 untuk kos penghantaran (anda akan menerima Shaklee kit).

Bisnes online Shaklee
Shaklee Kit

2. Boleh terus bermula
Ya, selepas anda mendaftar menjadi agen / ahli Shaklee, anda boleh terus memulakan bisnes. Saya akan membantu dan membimbing anda sepenuhnya.

3. Bimbingan diberi
Saya ada menyediakan group support, kelas-kelas produk, ebook, kelas marketing dan bank gambar untuk semua agen Shaklee yang berdaftar dengan saya.

Bisnes online Shaklee
Online Coaching

Kemudian, anda boleh menggunakan media sosial seperti Facebook, Instagram, Blog atau Whatsapp untuk mula berkongsi dan menjual.

4.Stok sudah sedia ada
Bila anda buat bisnes Shaklee, anda tak perlu pening pasal stok, nak mencari supplier barang semua. Semuanya sudah disediakan oleh pihak Shaklee. Hanya perlu fokus belajar, berkongsi dan menjual.

Untuk stok ini, anda boleh dapatkan secara online, atau di mana-mana branch-branch Shaklee berdekatan anda.

5.Sistem droship
Bisnes Shaklee ni macam sistem drosphip jugak. Saya paling suka yang ini. Bila ada customer order barang, hanya perlu key in order di laman web khas Shaklee untuk para agen / pengedar dia. Kemudian, urusan penghantaran juga pihak Shaklee yang uruskan. Kita hanya tunggu Shaklee update tracking nombor. Mudah dan senang kan??

Setiap orang yang mendaftar menjadi ahli, anda akan menerima nombor id Shaklee dan passwod untuk log masuk ke https://www.shaklee2u.com.my . 




6.Hanya menggunakan telefon pintar
Yang penting semuanya ada telefon pintar / smartphone kan? Kemudian ada akses internet, pada bila-bila masa dan di mana saja anda boleh bermula!

Bisnes online Shaklee


7.Produk bukan bermusim
Bagi peniaga online, sangat penting bagi kita untuk pastikan produk laku sepanjang masa dan bukan mengekiut musim. Contoh yang bermusim seperti menjual baju kurung atau baju melayu masa hari perayaan. Yang ini, permintaan lebih tingga apabila ada hari raya tiba.

Tapi, untuk produk Shaklee permintaan adalah setiap masa dan setiap hari. Produk Shaklee seperti suplemen contohnya, ia memang keperluan setiap orang untuk sepanjang masa. Setiap hari ramai yang ada bermacam masalah seperti masalah jerawat, gastrik, kolesterol, ibu mengandung, ibu berpantang dan sebagainya.

8.Jika tak pernah mengambil produk Shaklee pula?
Bagi yang tak pernah lagi mengambil atau mencuba mana-mana produk shaklee, selepas anda mendaftar nanti anda boleh mencuba mana-mana produk yang sesuai dengan anda. Apabila anda sudah merasa sendiri kesan dan efek, cara ini lagi mudah untuk anda berkongsi kebaikan dan manfaat produk kepada orang ramai!

9.Berapa bonus Shaklee?
Mestilah ramai nak tahu kan? hihi.. Jumlah bonus ini bermula dari 2 angka hingga ke 5-6 angka sebulan. Ia bergantung kepada usaha anda.Usaha banyak, dapat banyak!

Contoh bonus Shaklee bakal anda dapat:
  • bonus peribadi
  • bonus untuk Leader
  • bonus kereta (tapi Shaklee bagi dalam bentuk cash masuk akaun bank)
  • peluang melancong di dalam dan luar negara termasuk UMRAH

Bonus shaklee
Antara Bonus Shaklee

Kiranya bonus Shaklee ni unlimited!


Jom bertindak dari sekarang! Keluar dari zon selesa anda. Cabar diri untuk buat perkara baru. Zaman sekarang kita memang sangat perlukan DUIT untuk banyak keperluan yang makin meningkat!

Jom join saya untuk buat bisnes online dari rumah dan di mana saja!


Bagaimana cara nak join bisnes online Shaklee? 

Anda boleh menghubungi Gee terus ke 013-5707812 atau klik di sini untuk pautan Whatsap. Nanti Gee akan bagi info dan details semua pada anda.




Post a Comment

0 Comments