Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak

Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak. Bila kulit berminyak ada masalah lain juga yang turut serta macam kulit jerawat, pori tersumbat, kulit kasar, kusam jadi gelap dan tak licin.

Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak

Sebab itulah penting untuk memilih pencuci muka yang sesuai untuk kulit berminyak. Jika tak nanti akan jadi makin teruk pulak kan?


Pencuci Muka Untuk Kulit Berminyak

Pencuci muka yang sesuai untuk masalah kulit berminyak ialah pencuci muka Luminous Gel Oil Cleanser dari produk YOUTH.

Pencuci Muka Youth Shaklee Untuk Kulit Berminyak


Pencuci muka YOUTH ini dapat mengeluarkan minyak tanpa membuatkan kulit kering. Untuk cucian pertama kali dah rasa beza sangat. Serius tak kering sebab Gee sendiri guna juga. Rasa beza sangat!!!😍😍

Pencuci Muka Youth Shaklee Untuk Kulit Berminyak


Pencuci muka yang BEBAS SABUN. Biasa bila kita nak cuci muka berminyak ni bila guna jenis bersabun, kulit makin kering. Dan kesannya makin banyak minyak naik kat muka. Tapi bila Gee guna YOUTH ni kulit rasa "soft" dan "just nice" jer kat muka tau. Bestttt!

Mampu membersihkan kotoran secara mendalam.

Pencuci Muka Youth Shaklee Untuk Kulit Berminyak

Ini yang ada pada pencuci muka YOUTH. Ia mempunyai formula pembersih yang mendalam iaitu mengandungi ekstrak Alga Hijau mampu membersih sel kulit mati pada liang-liang kulit jadi lebih bersih dan tak kusam.

Kandungan minyak Avocado juga membuatkan kulit rasa lebih halus dan lembut lepas menggunakan pencuci muka Youth. Takda rasa melekit dan tertarik langsung.

Bila ada kulit berminyak dan sensitif?

Pencuci muka YOUTH juga sesuai kerana tiada paraben, pewarna, perfume (Youth ni bebas dari 1500 bahan kimia bahaya). Ia juga telah diuji selamat dan baik untuk kulit jenis alergik (hipoalergenik).

kelebihan youth shaklee


Jika kulit berminyak dan berjerawat?

Juga boleh guna. Ekstrak Anggur Muscadine (Vivix) dan ekstrak Yis akan membantu melegakan kulit yang berjerawat. Kulit jerawat cepat pulih dan kecut.

Pencuci Muka Youth Shaklee Untuk Kulit Berminyak


Paling penting pencuci muka YOUTH ini kaya dengan vitamin. Sambil mencuci muka sambil tu ia bagi vitamin pada kulit untuk kulit sentiasa sihat dan muda.


Jika ada masalah kulit berminyak dah tau dah pencuci muka mana yang sesuai. Gee sangat rekomen pencuci muka YOUTH untuk kulit jenis berminyak.

Tidak kira lelaki atau perempuan semua boleh guna pencuci muka YOUTH ni bagi mengurangkan kulit berminyak.


Pencuci Muka Youth Shaklee Untuk Kulit Berminyak
Pencuci muka Youth saya sendiri guna





Berminat untuk mendapatkan Pencuci Muka Shaklee yang organik dan selamat ini? Anda boleh menghubungi saya terus di sini;

Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah sejak 2015, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi saya terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda KHAS untuk CUSTOMERS saya sahaja!


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.




Post a Comment

3 Comments