28 May 2020

Kenapa Raya Ni Saya Suka Amik Alfalfa Shaklee?


Selamat Hari Raya buat semua!

Tak dan jalan jadilah bergambar Alfalfa baju baru dengan baju raya baru. Baju raya ni kurung moden kain cotton. Best sangat kain dia, tebal. Harga juga murah rm65 rasanya aritu beli.

Ok nak cerita sikit berkenaan Alfalfa Shaklee yang Gee amik ni.



Bila raya Gee memang tak miss amik yang satu ni, ALFALFA. Yang besar Gee amik. Gemuk jer kan. Ok Gee suka amik Alfalfa ni sebab bila raya kompom makan banyak. Dengan rendang, sate, kek kapis sarawak, biskut lagi tu.




Bila dah makan banyak kompomlah macam-macam masuk perut, masuk badan. Sebab tu Gee ready dengan Alfalfa ni untuk bantu badan detox buang toksin dan lemak skali.

Satu lagi Alfalfa ni juga boleh buang angin. Gee dah rasa bila makan banyak, terlebih amik yang manis, jadi pening kepala sebab banyak angin. Tak best langsung😨.

Sekarang dah tau dah, rasa banyak angin dan sakit kepala terus makan Alfalfa ni. Leganya. Korang jika rasa badan selalu berangin dan jenis kuat makan siap sedia Alfalfa tau.

Gee suka yang besar jimat dan banyak. Berbulan makan tu. Senang tak yah oder selalu hihi.


Alfalfa berbaju baru



Satu lagi Gee nak share terutama yang wanita ni kan, Gee rekomen korang amiklah Alfalfa ni nanti sebab banyak sangat manfaat untuk kita.

Kebaikan Alfalfa untuk wanita
  1. menghasilkan hormon estrogen yang mencukupi dalam tubuh
  2. memberikan kesan kewanitaan ketara
  3. tiada masalah vagina berbau
  4. bahagian intim semakin ketat
  5. menghilangkan masalah keputihan
  6. hubungan seks semakin membara
  7. buah dada dan punggung lebih anjal dan tegang
  8. membantu masalah kedinginan selepas bersalin
  9. membantu meningkatkan pelincir semulajadi wanita


Best kan untuk wanita?? yang tengah hamil jangan dulu amik, lepas pantang boleh ambil semula ok.

Nak dapatkan Alfalfa Shaklee boleh wasap gee segera k. 




1 comment:

  1. Raya ni macam2 makan, perut kalau tak tahan boleh meragam!

    ReplyDelete