30 October 2020

Dulu vs Sekarang

 

Diriku yang dulu dan sekarang. Jauh beza. Rindu juga zaman dulu kan. Jadi kenangan dan setiap hidup pasti akan berlalu. 


Dulu vs Sekarang. Haha. 

Macam lagi gelap yang dulu. Lucu pulak tengok gambar lama. Ni pun korek kat fb.
Apa tak beza masa tu baru ke tak makan Shaklee lagi. Yang 2019 tu dah 5-6 tahun amal makan suplemen shaklee.

Dulu Gee suka minun air manis, tak guna sunscreen, skincare setakat guna cleasner jer, tak jaga makan minum sangat. Syukur sekarang dah sedar diri dan lebih jaga makan lah. Hihi

Korang nak awet muda dah ikhtiar sihat memang penting jaga makan, tak nak makan minum yang manis sebab boleh cepatkan penuaan tau dan amik suplemen yg semulajadi & selamat. Suplemen ni bantu menampung mana-mana nutrisi yang kurang dalam badan kita. Sebab Gee tau Gee kurang makan sayur buah dan takkan dapat semua vitamin mineral cukup dari makanan harian kan. So cara tambahan Gee makan makanan tambahan. 

Gee yang dulu juga tak sepositif sekarang, versi diri lebih bersemangat, lebih yakin diri, lebih kuat. Lebih bersabar bila ada sesuatu. Suka memberi dan membantu orang. Dulu mana sangat nak bersedekah, nak membantu orang. Zaman lepas belajar masih darah muda kan. 


Alhamdulillah tq Allah. Asbab Gee kenal dan buat bisnes Shaklee juga buat diri lebih baik dari dulu. 

Sekadar berkongsi kenangan gambar zaman 2013 dulu. Mujur ada facebook kan, nak harap hp semua dah hilang. 



#zianaeunos
#hiduplebihbaik
#hidupbahagia
#positifselalu
#myshakleeeffect
#jomshaklee
#MakeShakleeYourBusinessToday


11 comments:

  1. Alhamdulillah terus diberi kesihatan,masa dan rezki..salam jumaat

    ReplyDelete
  2. Dulu-dulu memasing kurus je. Hehehe tapi Alhamdulillah masih sihat.

    ReplyDelete
  3. Sekarang nampak lebih matang dan sofistikated 😘

    ReplyDelete
  4. Sekarang nampak lebih mature dan glowing sis, cantik !

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. maybe dulu x jaga sgt skrg dah keje lebih terjaga

      Delete
  5. Alhamdulillah yang sekarang nampak lebih matang. Terus kekalkan sifat positif seperti sekarang

    ReplyDelete
  6. Dulu kurus keding..sekarang makin cantik dan berseri..cantik baju kurung 2019 tu

    ReplyDelete