Best Ke Ambil Set Hamil Shaklee Masa Hamil?


Best sangat ke amik Set Hamil dari Shaklee? Betul bagus ke? Ramai gak dapat soalan macam tu. Bagi yang dah pernah makan set hamil Shaklee ni memang tau lah dan rasa beza dia bila dah amal.  

Gee share juga tips buat ibu yang sedang hamil masa tengah covid-19 masih ada lagi ni. Moga semua ibu sihat selalu dan jaga diri. 


Kebanyakan ibu-ibu yang mengamalkan supelmen Shaklee semasa mengandung mendapat kesan-sesan seperti:

  • badan rasa lebih cergas dan bertenaga
  • tak mudah flat dan lembik
  • berat naik cantik dan terkawal
  • kurang rasa mual, muntah dan loya
  • bacaan HB dan BP maintain cantik
  • kurang risiko untuk dapat sembelit


Bagaimana suplemen Shaklee ini membantu ibu-ibu yang sedang dalam tempoh kehamilan? Jom Gee kongsikan kebaikan Set Shaklee untuk ibu-ibu semua!




Kelebihan Set Hamil Shaklee


Vitalea Iron Formula - Membantu menambah zat besi kerana ibu mengandung biasa mengalami kekurangan zat besi. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang konsentrasi.

Vitalea juga lengkap dengan 28 vitamin mineral penting untuk badan ibu dan bayi dalam kandungan. Kiranya boleh menambah mana-mana lompang nutrisi yang kurang dari makanan harian. 



Vitamin C - Penting sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan ibu dan bayi serta menjadikan kulit lebih sihat dan cantik. Ia juga membantu penyerapan iron di dalam badan kita. Vitamin C juga penting dalam penghasilan kolagen yang mana ia penting untuk pertumbuhan bayi dalam kandungan. 



Ostematrix - Membekalkan sumber kalsium untuk ibu dan bayi. Tahukah anda? Bayi menyerap hampir 90% kalsium daripada ibu. Jika si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini, ibu boleh mendapat risiko osteoporosis, rasa sengal badan dan kaki, simpul biawak, mudah rasa letih dan lesu serta muka akan menampakkan garisan tua.

Pengambilan Ostematrix masa hamil juga dapat membantu masalah sembelit yang biasa dialami oleh para ibu masa mengandung.



B-Complex - Lengkap dengan 8 kumpulan vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan termasuk ada asid folik. Asid folik penting untuk mencegah kecacatan tiub neural atau spina bifida. Boleh amkan asid folik awal dalam 2-3 bulan sebelum merancang hamil. 

Vitamin B-Complex penting untuk membantu tubuh rasa lebih bertenaga,  emosi lebih stabil, otak lebih fokus dan wajah yang berseri!



ESP - Membekalkan sumber protien untuk si ibu dan bayi. Protien penting untuk memperbaharui sel-sel tisue, hormon dan enzim,untuk pembentukan rambut, kulit dan kuku bayi, membentuk organ dan otot bayi, dan membantu pertumbuhan plasenta dan uterus. 

Protein ESP juga memberikan tenaga berkekalan dan tahan selama berjam-jam. Ia juga membantu penyerapan optimum untuk pengambilan vitamin yang lain. Kulit juga menjadi lebih sihat, licin dan gebu serta kulit baby juga mendapat efek yang cantik. InshaAllah.



OmegaGuard - kaya dengan asid lemak Omega 3 yang penting untuk si ibu dan bayi. Ia boleh diambil ssepanjang tempoh hamil. Inshaallah pengambilan Omega 3 ini dapat membantu dalam perkembangan minda dan penglihatan bayi.

Untuk si ibu Omega 3 boleh membantu mengawal paras kolesterol baik, HDL, darah tinggi dan menjaga berat badan masa hamil. 



Itulah dia vitamin untuk ibu masa hamil dari Shaklee. Sekarang kita lihat pula apa kata mereka yang makan dan mengamalkan Set Hamil Shaklee ni sepanjang mengandung.



Testimoni Set Kehamilan Shaklee













Berminat nak dapatkan Set Ibu hamil Shaklee ini, anda bolehlah terus menghubungi Gee di 013-5707182 atau klik gambar bawah ini untuk pautan whatsapp.







Post a Comment

2 Comments

  1. preggy woman mmg kena extra take care.. so supplement mcm ni perlu

    ReplyDelete
  2. Bacaan Hb dan BP yg penting tu..kan..bagus set ni.

    ReplyDelete