10 October 2020

Bolehkah Ibu Menyusu Mengambil Vivix Shaklee?


Vivix boleh tak jika ibu menyusu nak amik? Ramai juga yang bertanyakan. Ok sebenarnya lepas ibu bersalin atau ibu berpantang boleh mengambil Vivix Shaklee dah.

Kiranya sejurus lepas bersalin boleh terus minum Vivix ni. Sebab untuk ibu berpantang dan menyusu, Vivix sangatlah membantu.


Gee kongsikan dulu testimoni Vivix dari salah seorang pengamal Vivix Shaklee.



Menurut Puan ni, beliau baru seminggu minum Vivix dan efek paling cepat dapat sakit lutut dan sakit belakang dah ok. Dan Vivix juga membantu banyakkan susu beliau, tambah lagi bulan Ramadhan masa tu. Biasa ramai jugak yang mengalami masalah susu drop masa puasa kan? 

Syukurlah iktiar minum Vivix susu bertambah balik. Mungkin juga efek bila badan bertenaga kurang letih secara tak langsung penghasilan susu lebih lancar. 


Antara kebaikan Vivix untuk ibu lepas bersalin dan menyusu;

  • Beri tenaga pada si ibu. 
  • Membantu luka lepas bersalin lebih cepat kering dan elok luka.
  • Mencantikkan kulit ibu dan bayi skali dapat.
  • Membantu penghasilan susu ibu lebih banyak.
  • Melegakan dan mengurangkan sakit sendi lutut (sebab vivix ada sifat anti-radang bagus untuk sendi).
  • Melancarkan darah nifas.
  • Wajah lebih berseri tak pucat.
  • Boleh duduk tanpa tasa sakit sangat.


Macam mana rupa Vivix Shaklee?

Dia dalam botol dan bentuk ceciar. Saranan sehari kita boleh amik 1 sudu sehari. Mudah kan? Sebab tu ramai suka amik Vivix ni terutama jenis tak suka amik vitamin jenis tablet. 




Baca juga:

Pantang larang masa berpantang

7 perkara perlu tahu lepas bersalin

Masalah masa berpantang yang sering dialami para ibu





Berminat nak dapatkan Vivix Shaklee ini, anda bolehlah terus menghubungi Gee di 013-5707182 atau klik gambar bawah ini untuk pautan whatsapp.





1 comment: