17 May 2021

Selamat Hari Raya 2021 di Johor Lagi!

 Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua! Raya kalini Gee raya di perantauan lagi tahun ke 2 di Pontian Johor. 2 tahun tak balik raya ni sebab covid-19. Bersabarlah kan. Semua kita beraya norma baru duduk rumah je kan. 

Simpan sini buat kenangan masa akan datang. Raya tahun ni ada adik lelaki Gee dengan makcik dan family dia. Semua duduk dekat so tak lah rasa sunyi. Meriah jugak makanan raya dari hari pertama, kedua dan ketiga. 

Bergambar bersama anak buah.



Hari Raya Pertama 





Hari Raya Pertama bersama adik lelaki dan makcik







Menu raya pertama 











Menu Raya kedua



Kek Lapis Sarawak - Kek lapis india dan Oren Cheese yang putih.



Menu raya ketiga 



Tema western, carbonarra encik hanif masak so sedappp!





Raya rumah makcik 



Menu raya ketiga tadi nasi lemak ayam dan telur mata



Kek hadiah dari adik sepupu 



Menu raya pertama tadi



Bersama anak buah



Budak yang menceriakan hari-hari ku haha










Walaupun jauh dari family di kampung kat Sarawak tapi tetap syukur dapat beraya dengan makcik kat Johor. Alhamdulillah. Moga covid-19 segera berakhir tahun depan nak beraya dengan family di kampung lagi.




8 comments:

  1. Selamat Hariraya Maaf Zahir Batin Dari Mama Sekeluarga

    ReplyDelete
  2. Meriahnyaaa raya walaupun pkp. Selamat hari raya

    ReplyDelete
  3. tq semua :))
    selamat hari raya
    alhamdulillah meriah even raya sndr pkp kan

    ReplyDelete
  4. Salam kenal... selamat hari raya.

    ReplyDelete