Set Kesuburan Shaklee untuk Suami Isteri | Ikhtiar Hamil dengan Shaklee


Set kesuburan Shaklee untuk suami isteri. Ikhtiar hamil dengan suplemen Shaklee.

Pengambilan suplemen Shaklee ini sebagai satu usaha dan iktiar buat pasangan suami isteri dalam usaha untuk hamil ataupun TTC.


Apa yang ada dalam Set Kesuburan Shaklee ini? Apa fungsi dan kebaikan dia?

Set Kesuburan Shaklee untuk Suami Isteri


set kesuburan shaklee
Ikhtia hamil dengan Shaklee

  • ESP - suplemen protein yang bagus untuk menguatkan otot rahim. Ia boleh membantu perlekatan jadi lebih kuat. ESP juga bagus untuk menyembangkan hormon wanita dan memberi tenaga lebih.

  • B-COMPLEX - Wanita yang mercancang untuk hamil sebaiknya mengambil asid folik yang terdapat dalm B-complex ini selama 3 bulan. Asid folik penting untuk perkembangan dan pembentukan otak dan saraf bayi yang sempurna. Ia juga penting untuk membantu mengelakkan kecacatan dan keguguran pada peringkat awal kandungan.

  • GLA - Membantu menstabilkan kitaran haid agar lebih teratur & menyeimbangkan hormon wanita. Juga penting untuk menghasilkan ovum yang sihat.

  • ALFALFA COMPLEX - Membantu mengatasi masalah keputihan yang boleh menyebabkan jangkitan kuman, antara penyebab susah lekat. Alfalfa juga bagus untuk stamina & bertindak sebagai  KACIP FATIMAH semasa bersama.

  • VITALEA - Lengkap dengan multivitamin dan multimineral yang sangat penting untuk pertumbuhan badan. Apabila badan cukup keperluan nutrisi, maka badan akan lebih bersedia untuk hamil. Ia juga penting untuk suami kerana ada mengandungi Zinc. Zinc ini yang bagus untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma serta menghasilkan sperma yang lebih sihat dan aktif.

  • OMEGA GUARD - Minyak ikan yang berkualiti yang mana ia mempunyai 90% asid lemak omega 3. Ia penting untuk mengawal hormon tahap optima serta memastikan organ peranakan wanita dalam keadaan paling sihat tanpa penyakit yang tak diketahui. (anti-radang).

  • VITAMIN E COMPLEX: terkenal sebagai vitamin kesuburan untuk lelaki dan wanita. Penting untuk memastikan sperma lelaki sempurna dan dalam kuanti yang cukup.


Pengambilan suplemen ini sebagai satu usaha dan iktiar. Tapi perlu ingat, doa juga perlu. Tawakal kepada Tuhan / Allah juga perlu ya. Banyakkan berdoa selalu.



Adakah perlu beli semua set atas ini? TIDAK SEMUANYA. Anda boleh ambil ikut keperluan. Jadinya anda perlu hubungi Gee dulu untuk pilih mana yang sesuai.

Bagaimana nak dapatkan set Diabetes ini? Anda boleh menghubungi Gee di 013-5707812 atau klik DI SINI untuk whatsapp.






Post a Comment

0 Comments