Viktoria: Berani Berimpian Tinggi!


Dalam group VIKTORIA dan bisnes Shaklee, kami semua ditekankan pasal IMPIAN. Apakah impian dan matlamat kami.

Kalini saya tampil lebih berani nak berkongsi impian dengan umum. Biasa sebelum ni rasa segan dan malu. Salah satu tips impian ni kita kena berani dan tulis dan tampal sekali apa impian. Siap dengan gambar sekali lagi bagus, boleh bayangkan setiap hari. Bila dah tampal tu tiap hari boleh tengok dan doa selalu.

Ni impian utama saya.



Yang ini pulak antara impian geng Viktoria.






Apa pulak impian korang? Jommm share.. kena berani bermimpi hihi. Pastu kita doa dan usaha setiap hari!! Nak berjaya tindakan kena seiring okay.



DOAKAN KAMI SEMUA BERJAYA DAN DIPERMUDAHKAN 
URUSAN UNTUK CAPAI IMPIAN.




Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi Gee terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Gee juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.



Post a Comment

0 Comments