Luka Cepat Kering Dan Sembuh Dengan Vivix Shaklee


Ada bermacam cara untuk bantu luka lebih cepat kering dan sembuh. Biasa kita dengar ramai rekomen untuk letak plaster, jangan makan telur lah, mencuci dengan ubat kuning dan mandi air laut. Tapi kalini Gee nak share cara lebih mudah dan berkesan iaitu amik vitamin / supplemen untuk bantu proses penyembuhan luka lebih cepat sembuh.


Cara cepat menyembuhkan luka dengan Vivix Shaklee. 

Vivix Shaklee sangat tinggi dengan antioksidan, ia amat penting untuk membantu melindungi sel yang rosak seperti bila kita terkena luka. Proses luka akan lebih cepat pulih dan sembuh dari biasa. Itu sebabnya kita digalakkan mengambil makanan tinggi antioksidan supaya luka lebih cepat kering dan sembuh.

Bawah ini Gee kongsikan testimoni dari pengguna yang mengamal Vivix dan Zinc untuk membantu luka di kaki cepat sembuh.



Satu lagi testimoni pengguna Shaklee yang mengambil Vivix untuk luka di jari dan kebetulan pak cik dia juga ada penyakit kencing manis. Bagi pesakit kencing manis ni, proses luka dorang lebih lambat untuk sembuh.

Dalam Vivix ada kandungan resveratrol. Resveratrol juga membantu luka pada pesakit Diabetes cepat sembuh.

Boleh rujuk di sini >> Resveratrol Promotes Diabetic Wound Healing





Jika ada masalah luka bersalin, luka lepas pembedahan atau apa-apa luka bolehlah mengambil Vivix Shaklee untuk ikhtiar membantu menyembuhkan luka.


Selain Vivix, Gee juga rekomen untuk mengambil vitamin C, protein ESP dan Zinc.


Set Cadangan untuk Luka selain Vivix





Jika anda berminat nak dapat produk Shaklee ini boleh terus hubungi Gee untuk Gee bantu. Klik gambar untuk wasap Gee terus.





Post a Comment

1 Comments