Impian Jadi Kenyataan: Car Bonus Shaklee

 Assalamualaikum dan Hi semua. 

Kalini Gee nak kongsikan pasal satu lagi peluang menarik dalam bisnes Shaklee iaitu CAR BONUS PROGRAM. 

Car Bonus Shaklee
Car Bonus Shaklee yang layak akan dapat replika kunci 


Bila sebut CAR BONUS mesti ramai ingat akan dapat sebiji kereta percuma. NO! Kat Shaklee dia tak bagi kereta tapi bagi bentuk CASH masuk akaun bank kita. Jumlah kita akan dapat jadi UNLIMITED! Boleh bertambah setiap bulan. Best kan?

Nak dijadikan cerita, Gee akhirnya berjaya juga dapat CAR BONUS Shaklee ni setelah sekian lama. Bukan senang nak fight dapat car bonus ni. Shaklee dia ada bagi syarat dulu mesti lengkap baru dapat car bonus ini seumur hidup selagi kita aktif buat Shaklee.


Ada 2 pilihan untuk layak dapat car bonus Shaklee ni, Gee pilih langkah B.

Cara dapat Car Bonus Shaklee

Gee pilih tempoh 4 bulan untuk layak car bonus Shaklee. Bermula bulan Januari hingga April 2021 Gee berusaha untuk dapat. Alhamdulillah kalini Gee lepas. Sebelum ni Gee selalu tersekat di bulan kedua. Sering tak lepas 7500 car Uv tu. 

Alhamdulillah akhirnya tahun 2021 ini Allah bagi dan kebetulan pulak April 2021 ni cycle baru untuk bisnes Shaklee. Nanti Gee akan dapat naik pentas tahun depan. Bestnya Ya Allah. Moga covid segera berakhir tahun depan dan kembali macam biasa. Rindu kan hidup sebelum covid bebas ke mana saja. 


Ok bermula bulan Mei 2021 Gee akan mule terima CAR BONUS Shaklee setiap bulan. InshaAllah moga dipermudahkan. Bolehlah nanti duit car bonus Gee guna untuk bayar duit kereta akan datang. Gee pun ada buat loan kereta cuma kena tunggu stok kereta sampai Sarawak. Ikut giliran katanya ramai yang buat loan kereta. 

Untuk car bonus ini tak semestinya kena beli kereta, ikut kita nak buat apa dengan duit tu nanti. Ada yang buat bayar rumah, buat simpanan, shopping ke dan macam-macam lagi. Terpulang pada kita sendiri. 

Bila dapat car bonus ni bermaksud bonus Gee dapat lebih banyak dari sebelumnya. Dan syarat untuk layak car bonus ni kena rank up Supervisor dulu. Dah rank up dan grup makin stabil kukuh memang boleh sangat peluang untuk dapat car bonus. 


Saranan Gee buat SID Shaklee jom kita buat betul-betul dan rebut semua peluang Shaklee bagi. Peluang sangat besar dalam Shaklee. 

Ada tak yang nak join buat Business Shaklee under guide daripada team Gee sendiri? Nak pegang duit sendiri tanpa harapkan duit parents, husband, dan sebagainya? Sambil-sambil kita cari extra income, BONUS berpeluang untuk belajar marketing, ilmu produk, ilmu kerohanian juga ada. 

Tapi Gee nak cari yang betul-betul berminat, komited dan nak ubah nasib dia. Media sosial sekarang banyak boleh guna samada FB, Instagram, Wasap, Blog dan sebagainya. 






Alhamdulillah syukur Ya Allah atas segala nikmat yang Gee dapat lagi-lagi sejak Gee serius nak buat bisnes Shaklee ni. Terima kasih juga Gee ucapkan buat semua team VE dan upline yang banyak membantu iaitu Master Iffah dan Master Firdaus.


Baca juga:

Beli kereta guna payslip shaklee




Post a Comment

10 Comments