Pencapaian Shaklee Sepanjang Tahun 2021

Pencapaian saya buat bisnes Shaklee sepanjang tahun 2021. Tahun 2021 tahun mencabar juga sebab masih ada PKP dan situasi covid. Semua bisnes memang buat online semua. Tapi Alhamduillah syukur banyak pencapaian yang berjaya dicapai Gee dan team Victory Empire (VE) tahun 2021.

Sebelum tu, Gee nak ucapkan banyak syukur pada Allah yang banyak memudahkan semuanya, pada upline master kami iaitu Master Firdaus dan Master Iffah, pada semua ahli team VE dan semua customers yang setia membeli dengan kami. 

1. Pencapian yang pertama, jumlah sales team VE meningkat berbanding tahun 2020. 

pencapaian shaklee 2021

Meningkat lebih 40 peratus! Banyak peningkatan berlaku, maksudnya banyak ahli team VE sama-sama aktif buat bisnes Shaklee, sama-sama membantu ramai orang yang perlukan produk Shaklee untuk ikhtiar sihat.


2. Kedua, Gee berjaya mencapai CAR BONUS Shaklee. Car bonus ni memang idaman setiap pengedar Shaklee yang aktif bisnes. Nak unlock car bonus juga mencabar dan pelbagai cabaran juga. Tapi syukur Gee berjaya lepas dengan izin Allah, dengan ada team VE dan semua customers kami.

Car bonus ni Gee berjaya buat selama 4 bulan untuk lepas. Walau banyak kali sangkut di step ke 2 atau bulan kedua tu tapi Gee berjaya juga melengkapkan syarat kelayakan car bonus Shaklee. 

Car bonus Shaklee akan dapat dalam bentuk CASH bukan kereta. Itu yang seronok yang ramai suka. Kiranya bonus akan makin bertambahlah bila dapat car bonus nanti. Boleh guna untuk macam-macam ikut masing-masing. Best kan?

Baca: Impian jadi kenyataan, Car Bonus Shaklee


3. Dapat beli Kereta Produa Myvi. Syukur Alhamdulillah juga untuk tahun 2021, Gee berjaya beli kereta myvi untuk kegunaan keluarga. Nak cod dah amik stok juga mudah semua.

Baca: Beli kereta guna payslip Shaklee


4. Dapat melahirkan Supervisor Shaklee

Ya untuk tahun 2021, Gee berjaya bantu team bisnes untuk rank up Supervisor Shaklee iaitu Puan Latifah Lat dan Zulkarnaen. 

pencapaian shaklee 2021

Bila dah rank up maksudnya dorang berjaya juga dapat pendapatan 4 angka sebulan. Syukur Alhamdulillah. Imoian Gee tahun 2022, nak bantu lagi ramai yang rank up dan mendapat income 4 angka setiap bulan. 

Bila Gee berjaya bantu Latifah rank up, Gee juga akan rank up sama iaitu Senior Supervisor. Alhamdulillah. Sama-sama naik rank dan sama-sama berjaya. Saling membantu. Bukan sorang-sorang berjaya. Konsep Shaklee ni sama-sama buat dan sama-sama dapat. 

pencapaian shaklee 2021


Harapan

Moga tahun 2022 ini, Gee nak membantu lebih ramai lagi yang nak sihat dan dapat extra income dengan bisnes Shaklee. Nak bantu lebih ramai leader juga sama-sama dapat duit lebih dan sama-sama sihat. Amiin.


Nak jana pendapatan dan buat bisnes Shaklee boleh join Gee sama-sama kita buat sampai berjaya. Klik gambar untuk pautan whatsapp. 



Related post:

Cara Jana Income dari rumah waktu PKP

Apa buat saya suka bisnes on9

10 tips untuk kembali bangkit berjaya 

9 sebab saya pilih bisnes Shaklee




Post a Comment

0 Comments