Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik

Set Puasa Shaklee untuk gastrik. Ramai ada masalah gastrik tapi bila bulan puasa ada yang tidak dapat berpuasa penuh. Kalini Gee kongsikan set pilihan ramai yang boleh membantu orang gastrik untuk berpuasa. Sebelum itu kita cakna dulu apa itu gastrik. 

Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik

Gastrik adalah satu penyakit yang dikaitkan dengan pedih atau sakit perut atau ulu hati. Biasanya gastrik berlaku apabila ada keradangan di lapisan permukaan perut.

Tanda-tanda penyakit gastrik
•Perut kembung
•Kerap sendawa
•Loya dan muntah
•Sakit di bahagian ulu hati
•Muntah darah atau najis berwarna hitam


Bila puasa, kita tidak makan dalam tempoh lebih 10 jam sehari. Keadaan ini menyebabkan gastrik mula menyerang dan mulalah rasa tidak selesa hingga menganggu puasa.

Bagaimana Shaklee membantu mengelak dan mengatasi sakit gastrik masa berpuasa?

Set Puasa Shaklee Untuk Orang Gastrik

1. ESP untuk gastrik

ESP adalah minum protein yang berkualiti tinggi yang mudah diserap oleh tubuh. Ia membantu menguatkan otot perut dan esophagus. Jadi, ia dapat mengurangkan rasa pedih ulu hati dan sakit perut. ESP juga ada kalsium, ia bersifat alkali dapat membantu meneutralkan asid berlebihan dalam perut masa berpuasa. 

Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik


Juga ada asid amino yang penting untuk membantu baik pulih dan membina sel-sel serta tisu baru yang rosak akibat hakisan asid gastrik. Jika ada gastrik, bolehlah minum ESP Shaklee masa sahur dan berbuka.

Baca: Testimoni ESP untuk gastrik


2. Cinch Shake untuk gastrik

Sama seperti ESP, Cinch juga tinggi kandungan protein. Protein dalam Cinch bagus untuk perut kosong yang tidak makan dalam tempoh masa lama pada bulan puasa. Tambahan ada vitamin dan mineral dalam Cinch bagus untuk fungsi badan kita dan membantu badan lebih bertenaga masa berpuasa.

Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik


3. OsteNutrix untuk gastrik

Kandungan kalsium di dalam OsteNutrix bagus untuk menurunkan asid yang tinggi di dalam perut kerana kalsium bersifat alkali.

Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik

Jika ada gastrik semasa berpuasa bolehlah mengambil Ostematrix pada waktu malam setiap hari.


4. Performance Drink untuk puasa

Minuman isotonik sihat yang berperisa oren atau lemon-lime. Tidak bergas jadi sesuai untuk yang ada gastrik. Ia juga bagus untuk elak tubuh hilang banyak air masa berpuasa. Boleh minum waktu sahur dan berbuka puasa. 

Set Puasa Shaklee Untuk Gastrik




Jika ada penyakit gastrik tapi nak berpuasa penuh boleh mencuba Set Puasa Shaklee. Dengan ikhtiar set suplemen Shaklee ini moga dapat membantu anda mengurangkan gastrik dan berpuasa dengan lebih baik lagi pada kalini ini.


Baca:



Manfaat puasa untuk kesihatan



Berminat untuk mendapatkan Set Puasa Shaklee boleh terus menghubungi Gee di 013-5707812 atau klik gambar di bawah untuk pautan segera Whatsapp. 








Post a Comment

0 Comments