Promosi Shaklee Tahun Baru 2023

Promosi Shaklee sempena tahun baru 2023. Ada banyak promosi menarik terutama kepada ahli baru. Ahli lama juga dapat promosi sama. Sama adillah kan hihi. Jom kita tengok apa yang best kalini. 

1. Promosi ESP - khas untuk ahli baru dapat beli 2 tong dengan harga RM150 saja! Dapat ahli percuma dan postage juga percuma! Jika nak tambah beli Alfalfa juga boleh. Limit dapat beli 3 set ( 6 tong ESP dan 3 botol Alfalfa). 

Promosi Shaklee januari 2023

2. Promosi Set Kesihatan - sama juga layak beli terus dapat harga ahli, dapat ahli percuma dan postage percuma juga, serta ad dapat shaker hijau Shaklee percuma. 

Promosi Shaklee januari 2023

Promosi Shaklee januari 2023

Promosi Shaklee januari 2023


3. Yang ini set untuk yang nak kuruskan badan atau nak buat IF juga boleh ambil set ini. Ahli baru nak beli terus dapat harga ahli, dapat ahli percuma dan postage percuma juga, serta dapat shaker hijau Shaklee percuma. 

Promosi Shaklee januari 2023

4. Promosi ESP untuk yang dah jadi ahli. Boleh beli ESP 3 tong dengan harga RM250! Biasa RM417, jauh beza kan? Memang kagi jimat berbaloi. Tak ada limit beli, boleh borang banyak-banyak jika nak. Hihi. Bolehlah buat stok ESP untuk puasa nanti. 

Promosi Shaklee januari 2023



Berminat nak tau suplemen apa atau nak promo apa boleh hubungi Gee terus. Nanti Gee guide mana yang sesuai. klik gambar untuk pautan segera whatsapp.

 
Vitamin B Shaklee untuk stress



Post a Comment

1 Comments