Dapat duit raya awal dari Shaklee

Setiap bulan masuk duit bonus Shaklee. Macam orang bekerja juga, tetap setiap bulan dapat duit gaji atau bonus. Biasa untuk bonus Shaklee masuk setiap 14hb setiap bulan. Cun lah raya tahun 2023 ni dapat duit raya awal dari Shaklee lebih kurang seminggu sebelum raya. Alhamdulillah.

duit raya awal dari Shaklee

Tahun ke 8 dapat duit raya awal dari Shaklee
Alhamdulillah Gee dah lebih 9 tahun mengamalkan produk Shaklee dan tahun ini yang ke lapan dapat duit bonus dari pihak Shaklee.

Duit bonus raya Shaklee untuk apa?
Macam biasa setiap tahun bila dapat duit bonus Shaklee Gee akan gunakan untuk:
  • beli kek, biskut untuk persediaan raya
  • beli barang-barang untuk hari raya
  • boleh sedekah untuk bulan ramadhan
  • bagi pada keluarga
  • bayar zakat
  • beli suplemen harian yang biasa Gee makan terutama untuk puasa dan raya
Dan macam-macam lagi boleh buat. Lagi banyak dapat bonus lagi bagus. Boleh guna dan beri lai banyak serta boleh juga bantu setelkan segala amanah atau hutang.

Berapa banyak boleh dapat duit bonus raya daripada Shaklee?
Jumlah bonus atau duit kita terima adalah tak terhad. Maksudnya semua berpeluang untuk dapat bonus dan jumlah ikut usaha serta sales setiap orang.

Malah, ada yang tak berbisnes tapi sekadar untuk makan sendiri tapi bila jumlah belian layak dapat bonus, Shaklee tetap akan masukkan bonus kepada penerima tersebut. Best kan?

Bagaimana boleh dapat bonus Shaklee?
Setiap yang berdaftar jadi ahli Shaklee kemudian ada buat belian atau dapat buat jualan, dan mencapai jumlah tertentu akan terus layak dapat duit bonus.

Bagi yang fokus nak buat bisnes, kena rajin buat sales atau jualan setiap hari. Lagi banyak jualan, lagi banyak kita berkongsi, maka lagi tinggi peluang nak dapat duit bonus Shaklee bagi.

Lagi seronok nak mendaftar jadi ahli tak perlu bayar mahal sebaliknya yuran hanya RM35 atau percuma (bila buat belian dalam jumlah tertentu automatik layak keahlian percuma). Tak perlu buat loan dan meminjam sana sini. Mudah kan? Boleh terus mula buat. Mana tau dapat banyak duit raya awal dari Shaklee tahun ni.

Siapa yang boleh dapat duit raya awal Shaklee?
Sesiapa saja yang berdaftar ahli Shaklee dan cukup belian layak dapat. Ini termasuk:
  • pelajar yang nak tambah duit tepi
  • pekerja yang nak buat duit tambahan
  • surirumah nak duit lebih dan ada duit sendiri
  • sesiapa saja yang nak dapat lebih banyak duit bonus!
  • umur asalkan 18 tahun ke atas




Bagi yang berminat nak buat duit bonus atau duit tambahan bolehlah menghubungi Gee terus. Sama-sama kita menjana pendapat dengan bisnes Shaklee. Kami ada team yang support dan sama-sama buat. Siapa buat dia dapat. Siapa rajin dia juga boleh dapat banyak duit tambahan!

duit raya awal dari Shaklee



#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee



Post a Comment

4 Comments