Sijil Halal Shaklee Terkini 2023

Beberapa hari lepas ada prospek dari google / blog yang whatsapp Gee bertanya status halal produk Shaklee. So kalini Gee nak kongsikan sijil halal terkini Shaklee untuk tahun 2023.

Untuk makluman anda semua, setiap tahun pihak Shaklee Malaysia akan mengupdate sijil halal. Ini menunjukkan Shaklee sangat komited dan mementingkan kualiti produk. Penting ada iktiraf halal selaras dengan Islam kerana seperti yang disebut dalam al-quran, makanan halal, makanan yang mematuhi undang-undang dalam Islam.

Untuk makluman anda, setiap produk Shaklee Malaysia, pihak Shaklee US memang buat khas dan lain daripada Shaklee di negara lain. Setakat ini Shaklee Malaysia diiktiraf HALAL. Jadi, selamat untuk kita semua umat Islam mengambilnya setiap hari. 

Sijil Halal Shaklee Terkini 2023


Sijil Halal Shaklee Terkini 2023

Sijil Halal untuk produk Hero Kiddo

Sijil Halal Shaklee Terkini 2023


Produk Shaklee Malaysia diiktiraf HALAL oleh ISA, iaitu sebuah badan Islam yang diiktiraf  oleh pihak JAKIM. Boleh lihat di sini, badan diiktiraf halal oleh JAKIM.

Jadi, pastikan anda memilih produk yang ada sijil halal yang sah kerana ia penting untuk para pengguna dari segi kebersihan dan kualiti setiap produk, makanan atau bahan yang digunakan. 








Post a Comment

0 Comments