Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee

Peluang buat bisnes online terbaik tahun 2023 tanpa menggunakan modal tinggi. Zaman sekarang ramai dah buat bisnes untuk tambah pendapatan. Dan ada banyak jenis bisnes yang. Macam Gee sekarang tengah buat bisnes online Shaklee. Apa yang menarik dan kenapa Gee pilih bisnes ini?

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal, Bisnes Shaklee

1.Tak perlu modal tinggi

Ini paling Gee suka sebab tak perlu keluarkan modal beribu. Cukup bayar yuran ahli Shaklee RM35 pastu boleh terus mula bisnes. Mudah kan? Tak perlu pening dah nak korek atau pinjam duit sana sini. Lagi-lagi dengan keadaan sekarang.

Macam bulan  April ni ada promo keahlian percuma. So tak perlu keluar duit bayar yuran. Oder Set Rahmah Shaklee pastu terus boleh jual dan mula bisnes. 

2.Risiko bisnes rendah

Ok ni paling penting juga bila nak pilih bisnes yang kita nak buat. Pastikan tak ada apa-apa risiko tinggi akan datang. Macam shaklee ni hampir zero risk. 

3.Tak perlu risau pasal stok

Nak mula buat sesuatu bisnes kena ada stok kan? Tapi bila Gee mula dulu tak ada stok pun kat tangan. Sebab Shaklee ada buat sistem online. Kita cuma perlu oderkan barang customer di web kemudian Shaklee poskan terus. Sangat senang! Jadi tak perlu fikir dah soal pos barang. Mudah sangat!

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee


4.Ada support dari team 

Ini yang Gee suka lagi-lagi kita baru nak nasuk dunia bisnes online. Sangat penting ada team untuk membantu dan beri tunjuk ajar. Macam team Gee viktoria, ada grup support di whatsapp, ada bank gambar, ada kelas online, ada upline sediakan sistem oder online juga, ada lucky draw juga dan macam-macam lagi. Besttt!

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee


5.Boleh buat bisnes dimana saja

Ini juga penting bila nak memilih sesuatu bisnes. Macam bisnes Shaklee ni Gee boleh buat dari mana saja sebab ada sistem oder online dari Shaklee dan team Gee. So tak risau bila ada urusan atau tengah bercuti ke. Dari mana-mana boleh. Macam konsep dropship dah kan. Ada oder, masuk bayaran dari customer, terys submit di website dah setel.

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee

Contoh web Shaklee telah ada sejak 2014 dan ia telah membantu lebih 100 ribu ahli seluruh Malyasia. Dalam web juga ada bahan rujukan, kelas online, selain dari sistem oder yang mudah. 

6.Produk Shaklee yang berkualiti tinggi

Bila nak jual barang perlu selidik dulu produk bagus ke tak, berkualiti ke tak. Sebab kita nak bisnes yang boleh jalan untuk jangka masa panjang. Syarikat Shaklee juga sudah bertapak di Malaysia lebih 30 tahun. Dari segi prestasi syarikat semua terbaik. So, Gee tak risau nak buat bisnes online ni.

Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee

7. Boleh jadi sumber income bulanan

Ya, macam Gee sendiri bisnes Shaklee ni jadi sumber utama income Gee. Kiranya bonus ada masuk setiap bulan macam orang makan gaji. Dapat 4 angka setiap bulan dan Gee guna untuk bayar segala komitmen dan keperluan Gee. Contohnya, salah satu impian Gee dapat beli kereta guna payslip Shaklee.


Kesimpulannya, ada banyak bisnes online di pasaran. Cuma kita kena pilih yang betul, mudah, tak membebankan kewangan kita juga. Macam Gee masih setia lagi buat bisnes online Shaklee ni sejak 6-7 tahun dah. Sama juga macam Niza ni juga ada buat bisnes online.


Bagi yang berminat untuk mencuba dan menjana pendatan bersama bisnes online Shaklee ini boleh terus menghubungi Gee. Nanti Gee akan terangkan dan bantu anda. Klik gambar untuk pautan whatsapp.


Peluang Bisnes Online Terbaik 2023 Tanpa Modal: Bisnes Shaklee


#ProjekBlogMega
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023



Post a Comment

2 Comments