Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

Badan kurus dengan Hello New You Set. Lepas beraya ni ramai yang naik berat balik. Ada yang memang sedia naik masa puasa haritu kan. Kalini Shaklee buat lagi promosi set kurus. Sesuailah untuk membantu mereka yang nak turunkan berat badan. 

Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

Ramai yang nak kuruskan badan dan ada macam-macam jenis diet juga. Masing-masing ada cara dia. Tapi yang utama jangan terlalu seska diri semata nak kurus, ada sampai berlapar dan tak boleh makan itu ini.  

Kebaikan Set Kurus Hello New You Shaklee dalam membantu kuruskan badan secara sihat tanpa berlapar. 

Bagaimana set ini boleh membantu mereka yang nak kurus?

Dalam set ini Shaklee menggunakan 3 konsep untuk membantu proses penurunan berat badan iaitu, 
  1. Agen detoks
  2. Agen bakar lemak
  3. Agen bina otot

Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

1. Agen detoks untuk bantu kurus
Penting untuk mereka yang nak menguruskan berat supaya detoks dulu badan dari segala toksin. Lebih lagi setiap hari kita makan macam-macam. Dari makanan itulah yang menyebabkan toksin terkumpul dalam tubuh. 

Detoks badan dengan Herblax Shaklee
Herblax fokus detoks usus dan perut. Ia membantu mudah membuang. Najis-najis inilah perlu dibuang setiap hari supaya tak tertinggal dalam badan. Jika tak dibuang boleh masuk balik dalam darah. Jika ada sembelit juga boleh amik untuk membantu mudah lawas.  

Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

2. Buang dan pecahkan lemak badan dengan Lecithin dan Omega Guard Shaklee.

Bab pecahkan lemak ini yang penting sebab ramai ada masalah berlebihan lemak. Nak bakar lemak dengan cara selamat tapi ada yang tak tahu cara betul. So Gee kenalkan 2 agen bakar lemak ini.  
Lecithin membantu memecahkan lemak dan mengelak lemak terkumpul dalam badan terutama di dinding jantung, salur darah, dan otak. Omega guard pula mengandungi Omega 3 untuk membantu proses kurus dengan lebih baik lagi.

Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

Manfaat Omega 3 untuk kurus:
  • Meningkatkan kadar metabolisme badan
  • Meningkatkan kadar pembakaran lemak 
  • Meningkatkan rasa kenyang
  • Mengawal paras lemak yang sihat yang terkumpul dari pemakanan harian 
  • Meningkatkan kepekaan insulin badan

Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

3. Yang terakhir konsep bina otot. Bukan jadi bina badan ya tapi kita bina otot dengan mengambil protein. Protein sangat penting untuk yang nak kurus. Tapi kebanyakan ada yang tak ambil protein yang cukup untuk kurus. Sebab tu ada yang lambat kurus, ada yang otot hilang, badan juga tak fit dan langsing. Faktor usia juga boleh sebabkan badan kita makin hilang protein. 

Mana nak dapatkan protein sihat dan berkhasiat serta selamat?

Boleh ambil Protein shaklee ini. Protein cinch ini hadir dengan perisa coklat, cafe latte dan vanilla. Semua rasa sedap. Boleh pilih. Gee sendiri juga minum cinch ini tiap hari. 

Kebaikan protein untuk kurus
  • Meningkatkan metabolisme badan.
  • Ada kandungan nutrisi lebih padat seperti ada multivitamin dalam cinch, ada serat, ada rebdab lemak, tiada kolesterol, tiada gula tambahan. Selamat nak minum tiap hari untuk kurus.
  • Menstabilkam hormon leptin dan ghrelin iaitu hormon yang kawal rasa lapar dan kenyang.
  • Meningkatkan otot. Ada otot badan lebih efektif membakar lemak. Jika kurang otot badan jadi kurang atau slow nak bakar lemak! 

Kebaikan Set Hello New You: Kurus Cara Sihat Tanpa Berlapar

Ok itulah kebaikan dan fungsi set hello new you untuk yang nak kurus tanpa perlu berlapar. Yang penting jika nak kurus kena semangat kuat, konsisten dan kurangkan gula atau makan minum manis. Jangan stress sebab stress boleh menganggu proses kurus anda. Enjoy the process. 


Baca lagi details info Hello New You



Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat nak dapatkan set hello new you shaklee ini.
 
Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat nak dapatkan kulit sihat dengan set kulit shaklee ini.   Set Rahmah Shaklee



#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


Post a Comment

0 Comments