Kelebihan dan Kebaikan Dari Testosteron Booster NUVITON™

Kelebihan dan Kebaikan Dari Testosteron Booster NUVITON™. Testosteron ialah hormon yang dihasilkan terutamanya dalam testis lelaki yang memainkan peranan penting dalam pelbagai fungsi badan.


Tahap testosteron biasanya memuncak semasa remaja dan awal dewasa, dan kemudian secara beransur-ansur berkurangan apabila semakin tua. Di samping peranannya dalam pembangunan ciri seksual lelaki, testosteron juga memainkan peranan dalam pelbagai fungsi badan yang lain.


Oleh itu adalah penting untuk mengekalkan tahap testosteron. Nasib baik ada suplemen yang sangat berkesan dalam hal itu, jom ketahui lebih lanjut.

Apakah Kelebihan NUVITON™ Berbanding Produk Lain?

NUVITON™ membantu anda mengatasi senaman mudah sebelum ini yang membuatkan anda berasa letih dan lesu. Keletihan adalah salah satu gejala paling biasa yang dikaitkan dengan gula darah yang tidak dikawal dengan baik.


NUVITON™ menyokong ini dengan 100% bahan semulajadi dan boleh digunakan oleh pesakit kencing manis.


nuviton advance daily formula


NUVITON™ berasaskan 6 bahan semulajadi yang diekstrak daripada bahagian yang paling bermanfaat dan disokong secara klinikal.


Ramuan utama NUVITON™ iatu Tongkat Ali, bukan sahaja gabungan tetapi ia menggunakan teknologi berpaten yang jarang diketahui, Physta®.

  • Physta® ialah ekstrak Tongkat Ali terpiawai yang dipatenkan pertama di dunia yang dirumus bersama oleh Massachusetts Institute of Technology (MIT) pada tahun 2003 menggunakan teknologi air panas dan kering beku.
  • Physta® memberikan potensi tertinggi berbanding kaedah pengekstrakan konvensional melalui protokol pengekstrakan piawai.


NUVITON™ dengan ekstrak Tongkat Ali piawai Physta® memberikan bahan bioaktif tertinggi. Ini meningkatkan ketegaran molekul dan meminimumkan tindak balas degradasi. NUVITON™ telah berdaftar KKM dan dikilangkan di kemudahan USFDA dan tidak mempunyai kesan sampingan walaupun dalam penggunaan jangka panjang.



>> Klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang NUVITON™️ <<



NUVITON™ ialah suplemen yang tidak memerlukan preskripsi dan hanya boleh didapati daripada laman web rasmi mereka.


Apabila anda membeli NUVITON™ di luar talian, terdapat peluang yang tinggi untuk membeli produk palsu. Anda juga mendapat harga promosi yang kerap dan jaminan wang dikembalikan apabila anda membeli dalam laman web rasmi mereka.


Apakah Kebaikan Menggunakan NUVITON™?

Setelah mengetahui kelebihannya, jom kita lihat kebaikan yang boleh diperolehi daripada NUVITON™ dan mengapa ramai yang berminat.


Terdapat begitu banyak suplemen atau ubat di luar sana yang mendakwa berkesan untuk meningkatkan hormon testosteron. Tetapi anda harus tahu bahawa faedah dan keselamatan penggunaan jangka panjang suplemen atau ubat tersebut tidak diketahui.


Oleh itu, adalah penting untuk mendapatkan produk yang dipercayai dan mendapat kelulusan KKM.

1. Meningkatkan tahap testosteron

Daripada menggunakan steroid, NUVITON™ menggunakan campuran berkesan yang diperoleh daripada sumber semulajadi.


NUVITON™ boleh meningkatkan pengeluaran testosteron sehingga 44% dengan berkesan dan selamat untuk orang yang terdedah kepada tindak balas alahan.


Semua komponen NUVITON™ disokong oleh bukti saintifik tentang keberkesanan dan kepentingannya dalam meningkatkan testosteron.


2. Meningkatkan daya tenaga

Seperti kebanyakan lelaki berumur, mereka biasanya akan mencari penggalak sedemikian yang boleh meningkatkan libido dan tahap tenaga fizikal.


NUVITON™ adalah suplemen yang membantu lelaki yang lebih tua dalam mendapatkan stamina yang diperlukan untuk aktiviti biasa.


Suplemen ini juga membekalkan lelaki warga emas tenaga yang mereka perlukan untuk cergas dan melakukan tugas asas.


Kesan testosteron pada tahap tenaga dan kecergasan mungkin berbeza-beza bergantung pada beberapa faktor, termasuk umur, status kesihatan dan faktor gaya hidup.


NUVITON™ ialah pilihan rawatan yang melibatkan penambahan testosteron pada lelaki yang mempunyai tahap hormon yang rendah.


Faktor lain, seperti tabiat tidur, tahap tekanan, diet, dan senaman, juga boleh memainkan peranan dalam tahap tenaga dan kecergasan.


Adalah penting untuk menangani faktor-faktor ini untuk mendapatkan hasil maksimum daripada NUVITON™.


Ramai lelaki yang menggunakan NUVITON™ melaporkan tahap tenaga fizikal dan mental yang lebih tinggi.


3. Perkembangan otot dipertingkatkan

Proses mendapatkan jisim otot semakin perlahan apabila umur lelaki meningkat. Itulah sebabnya ramai lelaki yang lebih tua dengan berat purata kelihatan lebih kurus.


Ramai lelaki telah menggunakan NUVITON™ untuk mengekalkan jisim otot. Mereka menggunakan penggalak testosteron ini untuk meningkatkan keyakinan mereka.



>> Klik di sini untuk melihat ulasan pengguna NUVITON™️ <<



NUVITON™ terbukti berkesan dan telah disokong oleh lebih 10,000 lelaki yang berpuas hati di 25+ negara.


4. Pembakaran lemak

Tahap testosteron yang lebih tinggi dikaitkan dengan peningkatan jisim otot, manakala penurunan jisim lemak menjadikannya lebih mudah untuk mengekalkan berat badan yang optimum.


NUVITON™ telah terbukti untuk mengurangkan lemak pada lelaki dengan testosteron rendah sambil meningkatkan pertumbuhan dan kekuatan otot pada masa yang sama.


Beberapa lelaki melaporkan peningkatan dalam otot tanpa lemak dan peningkatan dalam kekuatan.


Apabila NUVITON™ digunakan bersama-sama dengan senaman dan latihan kekuatan, orang ramai lebih berkemungkinan mengalami sejumlah besar manfaat.


5. Penambahbaikan struktur tulang

Kehadiran testosteron mempunyai pengaruh yang signifikan terhadap ketumpatan tulang. Apabila badan semakin tua, tahap testosteronnya mula menurun.


Ini mengakibatkan ketumpatan tulang berkurangan. Ini meningkatkan kebarangkalian risiko patah tulang dan osteoporosis berkembang.


Tulang pepejal memberikan sokongan tambahan kepada otot dan organ penting, menghasilkan peningkatan prestasi sukan.


Menurut kajian, rawatan testosteron boleh meningkatkan ketumpatan tulang, tetapi hanya apabila dos dinaikkan secukupnya.


Testosteron meningkatkan kedua-dua ketumpatan tulang tulang belakang dan pinggul dalam ujian klinikal yang mengkaji bagaimana testosteron mempengaruhi ketumpatan tulang.


6. Kesedaran kognitif yang lebih baik

Menurut kajian, terdapat risiko penyakit Alzheimer yang lebih rendah pada lelaki yang mempunyai nisbah testosteron yang tinggi.


Terdapat hubungan yang kuat antara kebolehan mental dan testosteron, seperti ingatan lisan dan kelajuan pemprosesan yang lebih pantas.


Kajian telah menunjukkan bahawa rawatan testosteron untuk lelaki berumur 34 hingga 70 tahun meningkatkan kapasiti mereka untuk mengingat sambungan ruang.


7. Prestasi yang bertambah baik

Apabila lelaki memiliki paras testosteron tinggi, lelaki cenderung untuk terlibat dalam lebih keintiman fizikal.



>> Klik di sini untuk mendapatkan tawaran masa terhad pada NUVITON™️ <<



Untuk mengekalkan fungsi, lelaki yang lebih tua memerlukan penggunaan testosteron yang lebih besar.


Baca juga: Punca Cepat Letih Ketika Bersenam


Semak video di bawah ini untuk mengetahui tanda testosteron tahap tinggi daripada pakar!



Post a Comment

0 Comments