Renewal Mudah dan Percuma Dengan Shaklee!

Cara mudah renewal membership shaklee. Kalini Gee nak kongsikan cara mudah untuk renew keahlian Shaklee. Tak perlu keluar duit untuk aktifkan ahli hanya ikut cara mudah ini saja terus boleh buat.

Renewal Mudah dan Percuma Dengan Shaklee!

Dalam entri sebelum ini Gee ada kongsikan cara untuk dapat vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee. Untuk kalini Gee nak terangkan berkenaan cara mudah dan percuma renew membership Shaklee. Apabila sudah jadi ahli Shaklee ni kita boleh pilih nak makan sendiri atau nak buat bisnes. Tapi cara renew tetap sama. Best kan?

Berapa lama tempoh ID Shaklee aktif? 
Jawapannya 1 tahun.

Bagaimana cara nak aktifkan membership?
Caranya mudah saja. ID akan expired jatuh pada tarikh lahir kita. 
  1. Beli mana-mana produk Shaklee akan dikira auto-renew.
  2. Dalam masa 3 bulan sebelum atau selepas 3 bulan dari tarikh expired iaitu sebelum dan selepas tarikh lahir, dan ada membuat mana-mana belian produk Shaklee pada masa itu, juga dikira automatik ahli renew  secara percuma!
Boleh buat renewal membership sendiri ke?
  1. Ya boleh buat, boleh terus log in di web Shaklee dan beli mana-mana produk secara online.
  2. Jika nak renew dan beli terus di branch Shaklee juga boleh. 
  3. Yang penting kena ingat nombor id shaklee anda sendiri. Jika terlupa boleh tanya pada upline atau irang yang daftarkan anda. 

Jelas? Mudah kan cara untuk renew membership Shaklee ni. Bagi yang berdaftar ahli Shaklee dengan Gee biasanya Gee akan bantu dan guide cara dia. 


Jika ada yang berminat untuk untuk berdaftar ahli Shaklee dengan Gee atau berminat nak buat bisnes boleh terus hubungi Gee ya. Gee sedia membantu anda. Special untuk ahli baru team Gee ada sediakan welcome pack dan pelbagai lucky draw menanti. Jom!! Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp.
 
Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat nak dapatkan kulit sihat dengan set kulit shaklee ini.   Set Rahmah Shaklee

Post a Comment

0 Comments