Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Dapat vitamin secara percuma mestilah ramai yang suka. Lagi-lagi sekarang ini pengambilan vitamin atau suplemen sudah jadi salah satu benda penting untuk kesihatan. Dan yang menjual suplemen juga semakin ramai serta ada pelbagai jenis jenama vitamin di pasaran. 

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Vitamin atau suplemen ini penting untuk membantu menambah keperluan nutrisi dalam badan untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Boleh baca di sini kenapa kita perlu mengambil suplemen.

Cara untuk dapatkan vitamin percuma dengan cash rebate

Bagaimana cara untuk beli vitamin / suplemen secara percuma? Gee nak berkongsi cara-cara untuk makan vitamin dengan percuma setiap bulan.

1. Daftar jadi ahli
Salah satu cara pertama untuk dapat produk percuma tentunya dengan mendaftar menjadi ahli. Contoh untuk berdaftar ahli Shaklee sekarang ini hanya perlu bayar Rm35 atau percuma. Percuma maksudnya membeli produk dalam jumlah tertentu terus layak keahlian. Tak perlu bayar yuran. 

Ini contoh keahlian percuma untuk promosi Mei ini. Beli set kurus atau set rahmah Shaklee dapat ahli percuma. Best kan? 

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate


2. Peluang dapat cash rebate
Bila sudah mendaftar jadi ahli sudah tentu anda juga berpeluang untuk mendapat cash bonus. Dengan itu dapatlah guna semula duit cash itu tadi untuk membeli vitamin.

Jika di Shaklee, setiap produk ada points dia iaitu UV. Points itu jika dapat dikumpulkam dalam sebulan dan mencapai syarat, anda akan layak menerima cash rebate dari pihak Shaklee. Ini contoh UV yang perlu dicapai untuk dapat cash bonus.

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Customer Gee sendiri ada yang menerima cash rebate setiap bulan dan beliau guna balik duit itu untuk membeli semula vitamin Shaklee. Seronok kan? Duit cash itu tadi akan dimasukkan terus ke dalam bank akaun setiap 14hb atau lebih awal.

3. Promosi bulanan
Setiap bulan akan ada promosi yang Shaklee buat dan dari promosi ini juga membolehkan kita untuk dapat vitamin percuma. Contoh ada promosi beli 1 percuma 1. 

Untuk promosi Mei ini, beli skincare iaitu serum dapat percuma clay mask dan gel mask. Seronok kan? Mask tu best sangat Gee memang suka guna. Lagilah free je dapat ni lagi suka! Berbulan tahan tu. Jimat duit. Boleh baca sini kebaikan clay mask dan gel mask shaklee.

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate


4. Dapat hadiah vitamin percuma
Satu lagi dapat hadiah percuma suplemen Shaklee. Ini contoh macam team Gee buat tahun ini. Membeli vitamin dalam jumlah tertentu, kemudian layak dapat satu tiket lucky draw. Lucky draw ini menarik kerana setiap orang layak dapat produk percuma dan yang berbeza adalah jenis vitamin yang bakal dapat. Best kan?

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate

Ini contoh hadiah vitamin percuma yang customer Gee dapat sebelum ini. Gee sendiri juga selalu mendapat bekalan vitamin shaklee percuma juga. Tak perlulah nak beli setiap bulan. Lagi pula setiap produk Shaklee tahan lama. 

Cara Dapat Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate


Berapa lama tahan setiap vitamin?

Macam vitamin C boleh tahan untuk 5-6 bulan, vitamin B complex tahan 4 bulan makan dan ESP pula tahan dalam 1-2 bulan. Setiap vitamin dan suplemen Shaklee ini mempunyai temph penggunaan yang berbeza. Jadi tak perlulah nak membeli setiap bulan dalam jumlah yang banyak kan?

Yang penting bila sudah mengambil vitamin ini hendaklah rajin makan setiap hari supaya badan kita dapat menerima setiap hari. Setiap orang mempunyai penerimaan yang berbeza.

Baca juga: Vitamin percuma dengan cash rebate  



Nak mendaftar menjadi ahli Shaklee dan berpeluang untuk dapat vitamin percuma bolehlah terus menghubungi Gee. Gee sedia membantu. Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp.
 
Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat nak dapatkan kulit sihat dengan set kulit shaklee ini.   Set Rahmah Shaklee


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


 

Post a Comment

0 Comments