Pain Relief Shaklee: Alternatif Ubat Tahan Sakit

Pain Relief Shaklee: Alternatif Ubat Tahan Sakit.
Ubat tahan sakit merupakan peneman setia bagi kebanyakan individu yang mengalami kesakitan. Ubat tahan sakit boleh dibahagikan kepada dua kategori utama: ubat Over-the-Counter (OTC) yang boleh dibeli tanpa preskripsi dan ubat prescription yang memerlukan preskripsi doktor. Ubat OTC seperti parasetamol sering digunakan untuk meredakan sakit ringan, manakala ubat prescription seperti opioid mungkin diperlukan untuk kesakitan yang lebih teruk.

Kesan Positif Ubat Tahan Sakit

Ramai suka mengambil ubat tahan sakit untuk membantu meredakan kesakitan, tetapi juga memberikan impak positif terhadap kualiti hidup. Ubat tahan sakit membantu mengurangkan ketidakselesaan, membolehkan individu menjalani kehidupan dengan lebih aktif dan produktif. Kesan juga lebih cepat. 

Risiko dan Kesan Sampingan Ubat Tahan Sakit

Malangnya, apabila terlalu bergantung kepada ubat tahan sakit boleh memberi kesan kepada badan. Antara kesan yang biasa yang dialami kebanyakan orang ialah:
  • Mual dan muntah
  • Ganggu sistem pencernaan
  • Sukar tidur
  • Risiko gastrik
  • Risiko masalah buah pinggang
  • Terlalu bergantung kepada ubat

Bagaimana cara mengurangkan penggunaan ubat tahan sakit?

Salah satunya mengambil Pain Relief Shaklee sebagai pengganti ubat tahan sakit. 

Kebaikan Pain Relief Shaklee

Ada 2 bahan aktif utama di dalam PAIN RELIEF CAPLET iaitu BOSWELLIA dan SAFFLOWER. Ia bertugas untuk merencatkan aktiviti COX enzim yang menjadi punca rasa sakit.

Bahan-bahan aktif ini juga bertindak untuk melancarkan darah dan mengaktifkan sel imun dalam melawan patogen yang mengakibatkan keradangan yang berlaku dalam kadar yang cepat. 

Pain Relief Shaklee: Alternatif Ubat Tahan Sakit


Bagi yang kerap mengambil ubat tahan sakit bolehlah mengambil Pain Relief lepas ini. Lebih selamat untuk kegunaan jangka masa panjang. Boleh ambil setiap hari juga. 

Pain Relief Shaklee: Alternatif Ubat Tahan Sakit



Testimoni Pain Relief Shaklee

Testimoni Pain Relief Shaklee

Testimoni Pain Relief Shaklee

Testimoni Pain Relief Shaklee


 


Bagi yang berminat untuk mendapatkan Pain Relief Shaklee boleh terus menghubungi Gee. Klik gambar untuk pautan whatsapp. 

 
Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat nak dapatkan kulit sihat dengan set kulit shaklee ini.   Set Rahmah Shaklee









Post a Comment

0 Comments