VITA-LEA PERCUMA JIKA MENDAFTAR KEAHLIAN SEPANJANG MEI-OKT 2015




Assalamualaikum dan Hi semua !

Cik Gee teruja nak cerita pasal VITA-LEA PERCUMA dari Shaklee Malaysia ni.. bersempena dengan ULANGTAHUN YANG KE-100 TAHUN MULTIVITAMIN VITA-LEA !


Pemberian VITA-LEA PERCUMA ini sebenarnya bermula dari bulan lepas lagi , MEI hingga ke OKTOBER. Jadi bagi anda yang berminat untuk berdaftar keahlian Shaklee , anda akan dapat sebotol VITA-LEA PERCUMA . waaa best tak best ?? percuma siapa yang tak suka kan kan .. tak percaya ? jom tengok .. bijak bijak semua customer cik gee ni ")






Bagaimana cara untuk mendapatkan VITA-LEA PERCUMA ?

Ada 2 cara iaitu :
  • Daftar keahlian seumur hidup sebanyak RM79.50 dan membuat belian mana mana produk Shaklee. contoh anda buat belian produk terendah Shaklee yang bernilai RM29.15.

           ATAU



Anda boleh memilih mana mana cara untuk mendapatkan VITALEA PERCUMA .

Berminat ? Jom sertai kami sekarang ! Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan VITALEA PERCUMA ya .





INGIN JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE ??

Yuran kehalian hanya RM79.50 untuk seumur hidup atau mendaftar dengan KEAHLIAN PERCUMA dengan belian 200UV keatas / RM700 .







Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.



Post a Comment

3 Comments