Jan 9, 2017

Vivix Shaklee untuk Jeragat!


Kisah Vivix Shaklee untuk Jeragat

Jom kita baca dulu kisah ini :)

Mak saya umor 48 tahun tahun ni (2016). Kisahnya mak ada masalah jeragat teruk dan satu sebabnya mak ada mengambil pil perancang. Mak tak boleh stop ambil ubat perancang nanti dapat adik .. hihi

Muka mak memang dah lama ada masalah kusam dan berjeragat. Dah macam2 produk dah pakai. Kesan dia elok dan kulit jadi gebu tapi jeragat still lagi boleh nampak. Ada yang macam setompok tanda lahir dah. 

Sampai abah cakap " dahla, dah tak cantik nak wat camne".


Jadi satu hari tu saya bagi la kat mak sebotol Vivix. Mula2 mak ada cakap dia rasa ngantuk la along.. Mak tak boleh buat kerja. Saya cakap teruskan je minum Vivix tu dan juga rajin2 minum air kosong. 
Lepas sebulan kemudian, ada nampak perubahan.. jeragat mak dah makin pudar dan kulit pun nampak bersih! Kawan2 ofis mak pon tegur. Dorang cakap mak nampak muda.. hihi. Sekarang dah nak masok botol ketiga dah mak minum Vivix ni. Hehe.. Selain tu saya pun ada add on Collagen Powder untuk mak. 

Tambahan sepanjang consume Vivix ni asma mak takde menyerang lagi. Harap2 pulih sepenuhnya.. inshaAllah 

[ Testimoni Ibu kepada Puan Akmal]


Alhamdulillah .. semoga perkongsian ini memberi manfaat dan dapat membantu masalah jeragat.


* * *

Vivix Shaklee untuk jeragat


Bagaimana Vivix shaklee membantu masalah jeragat?


1. Vivix shaklee sangat tinggi dengan antioksidan. Antioksidan ini yang membantu mengawal lebihan radikal bebas dalam badan.
Kena tahu ya yang jeragat sebenarnya kesan radang/inflamasi pada kulit akibat radikal bebas. radikal bebas apabila terlalu banyak menyebabkan melanin (pigmen gelap) terhasil tidak normal. Melanin menjadi terlalu banyak hingga belakunya jeragat.

Dan jeragat akan menjadi makin teruk dan menebal apabila sering terdedak kepada cahaya matahari.

2. Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix Shaklee ini juga telah diuji 95% ia dapat  menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat berlaku. Ia bertindak dengan cara meneutralkan kesan sinar UV pada kulit.


3. Vivix shaklee membantu membaiki sel-sel di dalam badan termasuk sel kulit.

Jeragat juga sebenarnya tanda sel-sel kulit kita mula rosak dan penanda awal penuaan kulit sudah berlaku.

Vivix mengandungi campuran polifenol dan resveratrol yang 13 kali ganda lagi berkesan untuk melawan kerosakan sel-sel dan melawan penuaan pada peringkat selular (DNA).


Bagi yang ada masalah jerawat anda boleh mencuba Vivix Shaklee.





Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!