Cara Mudah Menghilangkan Kulit Berminyak

Cara Mudah Menghilangkan Kulit Berminyak

Cara Mudah Menghilangkan Kulit Berminyak

Anda ada masalah kulit berminyk? Anda sering mengalami kulit berminyak yang banyak pada waktu tengah hari dan malam? Jika boleh anda mesti nak selalu mencuci dan mengelap muka yang berminyak kan? Bila pakai makeup pada muka anda pun rasa tak selesa! Walaupun berbagai cara yang anda buat, kulit anda tetap juga berminyak dan berkilat.

Kini anda tak perlu risau lagi, kerana Gee ada penyelesaian untuk membantu anda menghilangkan kulit berminyak. Ia sangat mudah kerana anda hanya perlu mengambil menelan vitamin C dan meminum ESP setiap hari, masalah kulit berminyak anda akan hillang! 

Mari lihat dulu testimoni dari customer Gee sendiri yang mengamalkan suplemen vitamin C dan ESP untuk membantu memperbaiki dan menghilangkan kulit berminyak.


Testimoni Shaklee untuk kulit berminyak

Testimoni Shaklee untuk kulit berminyak

Testimoni Shaklee untuk kulit berminyak

Testimoni Shaklee untuk kulit berminyak


Kenapa anda wajib mengambil Vitamin C dan protein ESP untuk kulit jenis berminyak?

1. Vitamin C Shaklee 

Ia direka dengan teknologi pelepasan masa atau sustained release di mana ia akan melepaskan 100 mg vitamin C ke dalam tubuh setiap sejam dalam tempoh 5 jam. Dan jika anda mengambil 2 biji Vitamin C Shaklee dalam kadar masa 5 jam, tubuh anda akan mendapat bekalan vitamin C selama 24 jam!

Vitamin C Shaklee membantu memperbaiki masalah kulit berminyak. Ia juga penting dalam menghasilkan kolagen dalam tubuh dan memperbaiki masalah kulit berjerawat.


2. ESP Shaklee

Supplement protein lengkap untuk anda. Rendah lemak dan tiada koleserol membuatkan ia sesuai untuk semua. Membekalkan asid amino penting yang mana ia penting untuk melambatk proses penuaan dan fungsi sistem tubuh anda.

Kandungan protein di dalam ESP membantu memperbaharui dan memperbaiki sel kulit yang rosak. Kulit juga menjadi lebih anjal dan tegang. Dan yang paling penting membantu mengawal dan memperbaiki kulit berminyak.


Dengan pengambilan vitamin C dan ESP yang konsisten anda boleh mengucapkan selamat tinggal kepada kulit berminyak!


Berminat untuk mendapatkan supplement Shaklee anda boleh menghubungi saya.

Setiap pembelian dengan Gee, anda akan menerima:
  1. Konsultasi percuma
  2. Cara makan suplement yang betul dan berkesan
  3. Cara membuat masker dengan supplement Shaklee
  4. Tip Kecantikan


www.wasap.my/6013-5707812


Post a Comment

0 Comments