Parut Chicken Pox Boleh Hilang Dengan Cepat? Anda Boleh Amalkan Sendiri Nanti



Parut Chicken Pox Boleh Hilang Dengan Cepat? Anda Boleh Amalkan Sendiri Nanti

Dilema bila ada kena chicken pox mesti akan risau bab parut dan bekas chicken pox. Ada yang dah mula risau dan susah hati. Lagi-lagi bila terkena pada muka kan. Bab ni paling tak syok terutama bagi orang perempuan. Betul kan?

Masa tu mulalah mencari penyelesaian untuk menghilangkan parut dan bekas chicken pox ni. Beli macam jenis krim dan ubat untuk hilangkan chicken pox pun parut chicken pox lambat hilang. Malah parut berbekas menjadi hitam! Lagi risau bila muka jadi banyak bekas parut chicken pox.

Jangan risau, Gee ada penyelesaian untuk membantu anda. 

Cara dia mudah dan senang. Anda hanya perlu rajin dan konsisten mengambil vitamin, pasti parut dan kesan chicken pox boleh pudar dan hilang! Malah kulit anda boleh jadi lebih sihat dan cantik! Suka kan?!

Mari lihat dulu testimoni chicken pox ni.

1. Testimoni dari rakan Shaklee Gee sendiri, Ida yang terkena chicken pox bulan November 2017 yang lepas.



2. Satu lagi daripada customer Gee sendiri yang juga terkena chicken pox. Masa ni dia mengadu pada Gee yang muka ada bekas parut chicken pox. Jadi Gee rekomen untuk ambil Vitamin C dan Vitamin E.


Macam mana? Boleh lihat sendiri parut chicken pox boleh hilang dan pudar kan?

Ok sekarang Gee ingin kenalkan apa dia kebaikan sulemen Shaklee ni untuk membantu menghilangkan chicken pox.

  • Suplemen untuk menghilangkan parut chicken pox

1. Vitamin C Plus
Vitamin C boleh membantu menghasilkan kolagen. Jadi ia akan membantu untuk pemulihan kulit yang rosak seperti parut chicken pox. Vitamin C juga tinggi antioksidan, maka ia boleh membantu mempercepatkan proses baik dari demam chicken pox. 

2. Vitamin E Complex
Vitamin yang sangat baik untuk masalah parut. Vitamin E boleh memerbaiki struktur kulit dan memudarkan kesan parut pada kulit. Menarikya, vitamin E Shaklee ini anda boleh menyapu isi vitamin E terus pada parut chicken pox bagi mempercepatkan lagi parut pudar dan hilang. Malah, kulit juga lebih lembat dan tak kering. 

3. Bcomplex 
Vitamin B complex juga bagus untuk kulit.
  • Vitamin B1 (Thiamin) - untuk regenerasi kulit dan membuatkan kulit kelihatan sihat dan muda
  • Vitamin B2 (Riboflavin) - mmencegah keradangan pada kulit akibat jerawat atau chicken pox 
  • Vitamin B3 (Niacin) - memperbaiki kulit kering dan memastikan ia lembut dan lembap 


Berminat untuk mencuba suplemen Shaklee ini anda boleh menghubungi Gee terus. Gee bersedia untuk membantu masalah anda.  Boleh klik bawah ini untuk whatsapp Gee terus ya. Terima kasih.


 http://Www.wasap.my/60135707812



Post a Comment

0 Comments