Jan 4, 2018

Rahsia Mudah Nak Dapat Kulit Cantik Macam Neelofa




Rahsia mudah nak dapat kulit cantik macam Neelofa yang bukan lagi rahsia. Dalam instagram, Neelofa ada update bagaimana dia menjaga kesihatan kulit dan apa yang selalu diamalkannya.



  • Antara rutin kecantikan yang selalu Neelefa amalkan ialah minum jus campuran beetroot, timun, beri dan beberapa pilihan buah / sayuran berwarna hijau. Minum jus ini tiap pagi dan malam. 

Mudah saja kan? Tapi ada yang bagitau rasa Beetroot tu tak sedap. Macam pasir la. Jika ada salad dengan Beetroot pun akan cuba elak untuk makan. Betul-betul tak sedap ke tu? hihi . Gee tak pernah lagi makan beetroot ni. Tapi tak apa, "beauty is pain". Nak cantik kena tahan la kan😂.


Tahu tak kenapa Neelofa rajin amik jus Beetroot ni? Ok mari kita lihat apa kebaikan Beetroot untuk anda.

Kebaikan Beetroot:
  • Tinggi antioksidan termasuk karotenoid, vitamin C, folat, serat.
  • Juga mengandungi zat besi, vitamin dan mineral di dalamnya membantu kulit sihat dan berseri.
  • Sifat anti-keradangan yang ada pada Beetroot ini membantu memperbaiki dan mengahalang jerawat terutama kulit jenis berminyak.
  • Fitonutrien di dalam Beetroot membantu proses detox untuk seluruh sistem pengahadaman. Jadi ia membantu menyingkirkan toksin dari badan. Badan bersih, efek kulit sihat.
  • Mencerahkan kulit
  • Melembapkan kulit
  • Memudarkan kesan kulit yang tidak sekata dan bintik hitam.
  • Mencerahkan lingkaran hitam pada mata.
  • Menghalang dan memperbaiki kedutan 
  • Melambatkan proses penuaan
  • Meningkatkan stamina
  • Menggalakan pertumbuhan rambut
  • Menghalang Arterioklerosis
  • Meningkatkan paras hemoglobin 
  • Membantu pemulihan otot
  • Menjaga kesihatan jantung



Banyak kan kebaikan Beetroot untuk kesihatan termasuklah untuk kulit. Patut pun Neelofa rajin mengambil jus Beetroot ini setiap hari. Bila tengok Neelofa kan macam awet muda, kekal cantik dan sihat. Sebab Beetroot ni ada khasiat anti-penuaan.

Nak cantik macam Neelofa boleh lah amalkan minum jus Beetroot ni setiap hari ok.


  • Bagi yang tak mampu ambil dan makan Beetroot ni hari-hari bagaimana pula?


Anda jangan risau. Anda boleh amalkan yang lain. Tip gee bagi ni lebih mudah dan senang. Apa dia?

Amalkan mengambil CoQ Trol Plus Shaklee 1 biji setiap hari. CoQ Trol Plus Shaklee ni kaya dengan coQ10 (coenzyme Q10) dan Resveratrol yang sangat tinggi antioksidan yang mana dia sangat baik untuk kesihatan dan kecantikan.



Mari kita lihat apa kebaikan coq trol plus ini untuk anda.

Kebaikan CoQ Trol Plus Shaklee
  1. Membantu kekal bertenaga
  2. Menyokong gaya hidup yang aktif dan cergas
  3. Membaiki perdaran darah yang sihat 
  4. Mengekalkan kolesterol yang sihat
  5. Menguatkan otot jantung
  6. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  7. Meingkatkan pergerakan sperma 
  8. Meningkatkan kuantiti sperma
  9. Memperbaiki kualiti ovum 
  10. Mempunyai peluang tinggi untuk persenyawaan
  11. Bertindak sebagai pelindung UV kepada kulit
  12. Memberi tenaga untuk penghasilan dan pembaikan sel kulit 
  13. Memperbaiki jerawat dan kesan parut pada kulit
  14. Kulit lebih anjal dan sihat
  15. Kulit kurang berkedut 
  16. Melambatkan proses penuaan kulit dan badan
  17. Meingkatkan daya ingatan & pembelajaran
  18. Lebih fokus dan peka
  19. Mengurangkan risiko penyakit berkaitan dengan penuaan, iaitu Alzheimer dan Parkinson

Info lanjut berkenaan CoQ Trol Plus >> CoQ-Trol Plus Shaklee dan Resveratrol


Mudah kan. Nak lagi terbaik anda boleh mengambil CoQ Plus Shaklee ini bersama dengan  VITAMIN C DAN VITAMIN E.


Baca di sini >> Kebaikan Vitamin C Shaklee

Baca di sini >> Kelebihan dan Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee



Untuk order, info dan konsultasi anda boleh menghubungi Gee ya.


http://Www.wasap.my/60135707812