Review Toner Muka Shaklee: Youth Perfecting Skin Toner

Review Toner Muka Shaklee: Youth Perfecting Skin Toner.

toner youth shaklee
YOUTH Perfecting Skin Toner 

Toner Muka dari Shaklee

Review Gee menggunakan YOUTH Perfecting Skin Toner?
Perfecting skin toner Youth dari Shaklee ni antara yang gee suka sangat! ak skip langsung guna tau. Selain jadi pelembap kulit muka kita, Perfecting Skin Toner Youth ni juga boleh jadi double cleansing.

Walaupun dah cuci muka dengan Luminous Gel Oil Cleanser Youth, tapi lepas korang sapu dengan menggunakan pelembap Perfecting Skin Toner dari Youth Shaklee ni dengan kapas nanti tengok lah hasil dia, macam kat bawah ni.


toner youth shaklee

Ada lagi daki daki hitam kat kapas tu kan? Tu dia buang semua sel kulit mati dan segala kotoran, pencemaran kat muka. Sel mati ni kecik sangat kita tak nampak so kena guna kapas + sapu toner youth ni untuk buang.

Cuba bayangkan jika muka tak cuci bersih, pastu semua kotoran & bahan kimia ni akan meresap ke dalam kulit kita. Tu yang sebabkan liang pori kat muka jadi tersumbat akibat kotoran. Tambah lagi minyak dari kulit yang nak keluar takde saluran. Tu yang sebabkab jerawat, jeragat semua tu.

Tu sebab Gee sekarang ni tak nak skip step guna toner. Memang siang malam Gee guna. Sekarang masuk botol kedua dah Gee guna. Botol pertama Perfecting Skin Toner Youth haritu Gee guna 5 bulan lebih. (Tahan tiap botol toner ni ikut penggunaan masing-masing).


toner youth shaklee


Ok, Gee sambung balik😃

Apa yang syoknya lepas beberapa minggu guna pelembap Perfecting Skin Toner Youth  ni, pori pori muka akan makin mengecik! (Ni paling Gee puas hati sangat sebab sebelum ni payah sangat kot nak bagi pori-pori ni mengecil. Alhamdulillah ada skincare Youth dari Shaklee senang hati dah). Muka pun dah tak kusam lagi.


Kenapa Youth Perfecting Skin Toner ini best & terbaik?
  • Dalam Youth Perfecting Skin Toner ni ada Muscadine Grape Extract yang mana grape premium yang sama ada dalam Vivix  tu. Tu yang buat skin glowing makin cantik. Dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin. 
  • Kandungan Green algae - menghaluskan kulit, tinggi abtioksidan yang akan melindung kulit dari radikal bebas dan bagus untuk menghalang pembiakan bakteria jerawat. 
  • Youth Perfecting Skin Toner juga ada exfoliating effect. Yang ni dia sangat membantu membuang sel kulit mati yang ada terleka pada permukaan kulit muka kita yang banyak menyebabkan kulit jadi kusam gelap, tona kulit jadi tak sekata dan berjerawat. 
  • Toner Youth ini bebas alkohol! Efek dia sangat lembut pada kulit. Tak rasa pedih. Juga kulit tak rasa mengering lepas guna. Rasa segar dan lembut sangat lah. Terbaik!

Tekstur / bau
Bentuk cecair memang macam air jernih jer, bau herba, sangat cepat menyerap ke kulit.


Siapa yang boleh guna?
Bagi yang ada kulit kering, kulit berminyak, kulit berjerawat atau berjeragat memang sesuai jer guna Youth Perfecting Skin Toner dari Shaklee.

Jangan skip toner ya jika nak kecilkan liang roma / pori pori kat muka!


Bahan utama:
  • Vital Repair+ - melidnungi kulit rosak dari radikal bebas, galak pertumbuhan sel kulit 
  • Muscadine grape extract - menghalang kerosakan kolagen dan elastin, melindungi dan perbaiki sel DNA
  • Laminara (Alga hijau) - membersih sel kulit mati, menghidratkan kulit.
  • Ekstrak yis - mengurangkan tekanan oksidatif pada kulit dan memberi kesan melegakan.


Cara menggunakan YOUTH Perfecting Skin Toner:
Tuang sedikit toner pada kapas muka kemudian sapu pada seluruh wajah. Sapu secara lembut jangan kasar sangat ya. Satu lagi boleh tuang sikit pada tangan dan dap dap kat kawasan yang ada pori-pori terbuka. Guna toner ini tiap kali lepas mencuci muka.


Info produk:
Perfecting Skin Toner
Brand: YOUTH (Shaklee)
Saiz: 177 ml
Harga runcit: RM 200.00
Tahan lama: Ikut penggunaan Gee tahan dalam 5-6 bulan atau lebih. Bergantung pada penggunaan masing-masing ya. Tapi bekas dia memang besar gedabak. hihi


Pros
Sangat best toner YOUTH ni! Gee perasan liang pori makin rapat dah. Selamai ni payah nak buat liang pori ni mengecil. Kulit juga tak rasa kering. Muka rasa lebih bersih segar.


Cons
Harga mahal lah. Ya Gee pun ngaku harga mahal. Tapi jika berkesan dan berbaloi sanggup jer kan. hihi. Jap! Nak harga lagi murah tak? Jom join ahli macam Gee untuk dapat harga ahli yang lagi murah. Ada diskaun 15-25% tau. Memang jauuuh sangaaaaat beza harga dia.


Testimoni Pengguna Youth Perfecting Skin Toner dari Shaklee


testimoni toner youth shaklee

testimoni toner youth shaklee

testimoni toner youth shaklee


Recommend:
Yang ada masalah pori-pori terbuka tu WAJIB pakai toner YOUTH ni! Serius sangat best! Memang amazing sangat lah. hihi


Macam mana nak dapatkan / order skincare Youth Shaklee?
Hubungi Gee ke 013-5707812 atau klik link bawah ni untuk order melalui pautan whatsapp.


www.wasap.my/6013-5707812




Post a Comment

0 Comments