Kebaikan Resveratrol (Vivix Shaklee) Untuk Tingkatkan Kesuburan / Peluang Hamil


Kebaikan Resveratrol (Vivix Shaklee) Untuk Tingkatkan Kesuburan dan Peluang Untuk Hamil

Vivix Shaklee

Selain suplemen Set Kesuburan Shaklee, Vivix juga salah satu suplemen yang boleh membantu anda untuk meningkatkan kesuburan pasangan suami isteri. Apa itu suplemen Vivix baca di sini, Vivix Shaklee.


Bagaimana Resveratrol (suplemen Vivix Shaklee) membantu meningkatkan kesuburan dan peluang untuk mengandung?

Vivix Shaklee sangat tinggi dengan anitioksidan dan ia boleh membaiki dan memperbaharui hingga ke peringkat sel DNA badan anda. Kandungan antiosidan (Resveratrol dan Polifenol) yang banyak membantu dan bermanfaat kepada tubuh badan anda.




"Makin tinggi antioksidan, makin kuranglah kerosakan oksidatif di dalam badan." Kerosakan oksidatif atau "oxidative damage" ini yang boleh merosakkan sel-sel dalam badan. 


Kebaikan Resveratrol di dalam Vivix Shaklee untuk Meningkatkan Kesuburan dan Bantu Tingkatkan Peluang KeHamilan

1- Resveratrrol (Vivix Shaklee) yang tinggi antioksidan penting dalam kesuburan. Menurut Dr. Erica Nikiforuk pada January 2014, resveratrol berfungsi untuk memelihara kesuburan, melindungi sel-sel telur yang tidak matang dan berpotensi dalam memanjangkan usia kesuburan. Ringkasnya begini, suplemen Vivix boleh bantu meningkatkan kualiti sperma dan ovum, memanjangkan jangka hayat dan meninggikan lagi peluang untuk disenyawakan. 

2- Resveratrol mempunyai fungsi anti-aging / anti-penuaan.Fakta: Kesuburan berkurang bila makin bertambah umur. Dan proses jadi makin laju bila ada "kerosakan oksidatif" dalam badan.

Di sinilah suplemen Vivix Shaklee bertindak. Ia akan melambatkan proses penuaan dan mengurangkan kesan akibat kerosakan oksidatif dalam badan anda. Dalam satu kajian pada tahun 2011, resveratrol berpotensi untuk mengelak penuaan ovari (menjaga kesihatan rahim). Sumber di sini.

3- Resveratrol (Vivix Shaklee) kurangkan risiko PCOS.
Dalam satu kajian terbaru, Endocrine Society's Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism tahun 2016, resveratrol juga membantu menyeimbangkan paras hormon wanita yang ada masalah PCOS (sumber di sini). PCOS adalah salah satu punca ketidaksuburan bagi wanita.


4- Bagi orang lelaki, Vivix Shaklee penting juga untuk:
  • meningkatkan tahap tenaga & keupayaan sexual
  • mengelakkan masalah mati pucuk dan dan melindungi kesihatan prostat. 
  • mengurangkan tabiat merokok. Tahu tak? Bahan toksik yang ada dalam rokok tu boleh membantutkan kualiti sperma.
5- Khasiat antioksidan di dalam Vivix Shaklee juga boleh membantu mencegah kanser prostat dan kanser rahim. Mengambil Vivix Shaklee setiap hari dan amalan pemakanan sihat boleh membantu anda mencegah risiko awal dari terkena kanser. Mencegah lebih baik dari mengubat kan??


Nampaknya Vivix Shaklee sangat baik untuk suami isteri bagi meningkatkan tahap kesuburan dan peluang untuk kehamilan. Vivix Shaklee boleh menjaga sel pembiakan dan tahap kesihatan agar lebih sihat.

Minum Vivix setiap hari untuk kesihatan dan kesuburan



Testimoni Vivix Shaklee Untuk Kesuburan / Peluang Hamil








Cara order Vivix Shaklee?
Hubungi Gee di 013-5707812 atau klik di sini untuk Whatsapp





Post a Comment

0 Comments