Dec 12, 2018

Kegunaan Dan Testimoni Basic H Shaklee : Pembersih Organik Terbaik


Kegunaan Dan Testimoni Basic H Shaklee : Pembersih Organik Terbaik

Pernah dengar Basic H Shaklee? Sebenarnya kan Gee sendiri dah lama guna basic H ni sejak 2016 rasanya lah, tapi baru sekarang tergerak nak berkongsi kat blog ni. Better late than never kan??

Basic H Shaklee

Apa Itu Basic H?
Basic H adalah pembersih organik yang serbaguna. Ia boleh membersihkan dan menanggalka segala kotoran. Ada 1001 kegunaan dan manfaat basic H ni untuk rumah anda. Geng mak-mak ni memang akan suka basic H ni nanti. Hehe 

Kegunaan Basic H Shaklee
Dalam sebotol Basic H ni ada bermacam kegunaan. Ibarat ribuan kerja rumah boleh selesai hanya dengan adanya Basic H Shaklee ni. Basic H ni anda boleh guna samada di dalam atau di luar rumah. 



Malah, anda sendiri juga boleh guna Basic H ni. Contohnya untuk membersih kutu di rambut, basuh kasut putih sekolah, basuh baju putih yang terkotor, guna untuk mandi bagi tujuan tertentu (chicken pox, anak gatal-gatal dan sebagainya). Satu lagi boleh cuci luka bisul. Ni Gee sendiri punya pengalaman guna Basic H.


Saolnya, selamat ke untuk guna Basic H dari Shaklee ni??


Keunikan Basic H Shaklee, Pembersih Organik Terbaik
Pembersih Basic H Shaklee selamat untuk anda guna kerana tiada bahan berbahaya. 



Sangat berkesan untuk anda guna dalam sebotol Basic H Shaklee. 



Yang paling penting ia mesra alam. Tengoklah bahan dia daripada jagung dan pokok kelapa. Sangat-sangat yakin dan rasa selamat bila nak guna kan? 

 

Cara Guna Basic H / Testimoni Baic H Shaklee

1- Dapur, peralatan, perabot, hiasan kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi
1⁄4 sudu teh + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean 

2- Periuk belanga 
1⁄2 sudu teh + 1 gelen air suam 

Basic H untuk alatan dapur

3- Tingkap dan cermin
1-2 titis + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean

4- Lantai
1 sudu besar + 1 gelen air 

Basic H cuci lantai

5- Kain benang biri-biri, nilon, fabrik berkualiti tinggi
1⁄2 sudu teh dalam satu besen air suam 

Basic H cuci beg

Basic H untuk kasut



Testimoni Basic H Shaklee

Basic H cuci mainan anak

Guna Basic H cuci botol susu

Basic H cuci buah-buahan

Basic H cuci buah-buahan

Basic H cuci sayuran

Basic H cuci botol susu

Basic H untuk badan
Basic H untuk eczema

Basic H untuk anak


Berapa Harga Basic H Shaklee?
  • Harga Pasaran: Sebotol RM48 437ml 
  • Tahan berbulan lamanya
  • 1001 kegunaan 
  • Dijamin selamat!


Banyak sangat kegunaan Basic H dari Shaklee ni kan? Satu rumah boleh guna ni. Even anda sendiri pun boleh juga guna. Tak ragu-ragu lagi sebab bahan-bahan dia memang 100% selamat untuk anda!

Jom dapatkan sekarang! Harga mampu milik. Satu rumah wajib ada satu botol Basic H Shaklee!



Cara nak order pembersih organik Basic H Shaklee

Gee,
Pengedar Aktif Shaklee
Klik link: Whatsapp 013-5707812
Hubungi ke 013-5707812






0 comments:

Post a Comment