25 November 2019

Majlis Kenduri 2019


Baru nak update blog. Sibuk sikit lah ada buat kenduri rumah Gee.

Kenduri plus doa selamat ni sempena adik Gee yang dah kawen kat Kelantan haritu.




Bersama sepupu-sepupu.



Menu simple jer. Kami sendiri masak sama dengan famili besar Gee.

Rendang ayam
Nasi impit
Rojak
Kek batik
Puding/agar-agar



Kek batik buatan mak


Sambut skali birthday adik Gee tu jugak. Sekali jalan. Senang. Hihi.

Kek coklat ni tempah


Bergmbar dengan sepupu.


Kek vanilla oreo

Kek Tiramisu


Alhamdulillah. Selesai majlis petang semalam. Letih tapi berbaloi dan gembira sebab dapat kumpul sama dengan keluarga.


Sebelum tidur malam tadi Gee sempat amik supplemen. Dah makan banyak macam-macam wajib buang.





5 comments:

  1. Wahhh , banyaknya menu . Semua sedap-sedap . Bagusnya kak gee , lepas melantak macam-macam tak lupa jaga kesihatan tu juga .

    ReplyDelete
  2. Meriah majlis.. Makanan pun banyak.

    ReplyDelete
  3. tahniah..banyak nyaa kek sedap je tgk juadah

    ReplyDelete
  4. menu tu simple tapi semua nya favourite mama uiii

    ReplyDelete