Hi Tea Viktoria Yang Pertama Kali di Double Tree Hilton Melaka


Pada 19 September 2020 lepas, buat pertama kali kami geng Viktoria dapat berjumpa dan berkumpul ramai-ramai. Tapi masih limit juga sebab PKPP ni kan. 

Gee memang suka sangat dan tak sabar nak join sebab ni pertama kali Gee join dan dapat jumpa semua orang. Satu lagi dah Gee ada kat Johor ni pergilah skali kan. Kalau Gee balik sarawak payah gak nak turun. 



Event Hi Tea Viktoria ni diadakan di Double Tree by Hilton Melaka, bermula jam 2 hingga 5 petang. 

Viktoria ni sebenarnya grup Shaklee di bawah naungan Master Iffah Anuar (MIA) dan Master Firdaus (MD). Dia gabungan beberapa orang master shaklee terpilih dalam s2ufamilies. Rasanya dah lebih setahun ditubuhkan. Sejak penubuhan memang banyak input dan kelas kami buat semua secara online. 

Ok ini gambar-gambar semasa majlis semalam.Meriah dan memang best sebab dapat jumpa semua depan-depan. Semua ramah-ramah dan mesra. 


Kami bergerak dari Johor, jumpa di hentian makan kejap sebelum pergi Hi Tea tu.


Bergambar dengan Kak Yong, salah seorang side line Gee dalam Shaklee ni tapi kita orang di bawah upline dan Master yang sama. 



Ni dengan Lyza, kami dua yang gerak satu kereta dan satu bilik sama share kat hotel semalam.





Dengan Kak Yati, Gee kenal on0 je tapi hari tu baru jumpa depan-depan. Hehe. best. peramah orangnya.



Dengan Kak Shida, orang yang Gee mula kenal dulu on9 jer tapi kita orang dah banyak kali jumpa. Sangat baik dan peramah orangnya, dah macam kakak Gee dah ni. Hihi.



Ni sebahagian dari team kami yang direct bawah Master Iffah Anuar (yang pakai purdah, jaket putih) dan suami dia Master Firdaus yang baju biru tepi sekali tu. Dorang ni yang sangat banyak membantu Gee dalam bisnes Shaklee ni. Dari Gee tak tau apa dulu sampai boleh bina team dan sales dalam RM 20, 000 sebulan. Alhamdulillah.



Yang best masa event ni ada air Vivix campur lemon dan Performance Drink Oren! Serius sedap. Ramai yang suka minum. Cepat je habis. Hahaha.



Apa yang Gee suka join aktiviti gini bukan merapatkan silaturahim, tapi dapat dengar sharing dan tambah ilmu juga. Gee pun ada skali bagi sharing, pertama kali tu cakap depan ramai orang dalam event macam. Memang neves gila. Haha. Tapi jadi pengalaman lah seronok kan..


Barisan Master-master Shaklee under S2uFamilies, yang tengan bercakap tu Master Iffah, yang tubuhkan grup s2ufamilies ni. Kira upline kami semua lah. Beliau yang buat event ni. 



Makanan ada banyak masa Hi Tea aritu tapi bila dah nebes nak share kat depan jadi tak selera makan. Lawak betul. Hahahaha.



Ok ni sebahagian dari aktiviti bisnes Shaklee yang kami buat. Jika buat betul dan suka buat memang best rasa. Konsep dia kita bantu orang sihat, tolong selesaikan masalah orang dan bantu yang nak berjaya juga. The more you share, the more you get. 

The real bisnes lah Shaklee ni, sebab dia boleh diwarisi oleh anak-anak kita. Dan paling seronok ramai dah yang guna pay slip shaklee untuk beli rumah ke, kereta ke atau apa saja. 

Siapa-siapa yang nak jad sebahagian dari team kami? Jom Gee alukan dan sedia bantu korang. Kita buat sama-sama, buat sampai berjaya. 




Boleh hubungi Gee di 013-5707812 atau klik wasap je. 




Post a Comment

13 Comments

  1. hi tea best nyaaa.. event yg sngt cozy

    ReplyDelete
  2. nampak meriah event victoria .next time boleh join :)

    ReplyDelete
  3. Tak sempat nak bergambar dengan Gee :)

    ReplyDelete
  4. Nonton Film Streaming Movie Indo di Duniafilm21 atau Dunia21, untuk alamat lengkapnya anda bisa cari di google Dunia21

    ReplyDelete
  5. Apakah kalian ingin mencari situs streaming film yang paling keren, coba pengganti dutafilm disini, yakni Savefilm21

    ReplyDelete
  6. Nonton Movie21 - Situs Nonton Streaming Film Bioskop Gratis Online Terbaru Cinema21 IndoXXI, Nonton Movie Terlengkap Bioskop Keren 168 LayarKaca 21. Nonton Drama Korea Streaming Online CinemaINDO LK21 - https://185.188.249.113/

    ReplyDelete
  7. Layarkaca21indo ZonaFilm21 Nonton Film Streaming Movie21 Layarkaca21 Lk21 Dunia21 Bioskop Cinema 21 Box Office Subtitle Indonesia Gratis Online Download Teman21 - Box Office Cinema21 Bioskop Terlengkap Terbaru - https://45.85.147.195/

    ReplyDelete
  8. Awsubs x Wardhanime - Nonton Streaming Download Anime Sub Indo - http://154.26.157.84/

    ReplyDelete
  9. Dunia21 Layarkaca21Indo - Nonton Movie21 Streaming Film Online Layarkaca21 Lk21 Dunia21 Savefilm21 Teman21 - http://31.220.90.9/

    ReplyDelete