Set Imun Shaklee Bantu Pesakit Covid-19 Kuatkan Sistem Imun

Setiap hari kita tengok dan dengar bilangan kes covid-19 makin meningkatan. PKP usah cakaplah dah berapa peringkat dan fasa sudah kan. Jadi apa kita perlu buat sekaranf ialah mematuhi SOP, duduk di rumah jika tiada kepeluan untuk keluar dan ikut saranan dari KKM dan pihak berkuasa. 

Set Imun Shaklee bantu pesakit covid-19 cepat sembuh

Selain dari itu, usaha kita sendiri di rumah ialah untuk menguatkan dan memantapkan sistem imun badan dengan menjaga pemakanan yang sihat, mendapatkan tidur yang cukup, rutin dan gaya hidup sihat bagi membantu meningkatkan sistem imun badan.

Pada masa covid sekarang amat penting untuk pastikan kita semua ada imun badan yang kuat dalam usaha melawan dan mencegah dari covid-19. Imun badan yang kuat penting untuk mengenalpasti, menghancurkan benda asing atau sel abnormal yang boleh menganggu fungsi tubuh. 

Ingat, bila sistem imun badan kuat, risiko lebih rendah untuk mendapat covid dan jika positif covid juga lebih kurang teruk simptomnya. 


Set Imun Shaklee membantu pesakit Covid-19 Kuatkan Imun Badan Bila Positif Covid

Dalam Set Imun Shaklee ada beberapa pilihan suplemen yang boleh membantu menguatkan sistem imun. 

Cadangan suplemen untuk kuatkan imun badan

Ada 7 jenis pilihan suplemen yang boleh anda ambil untuk menguatkan fungsi imun badan anda.
 

Bawah ini pula testimoni, apa yang bekas pesakit Covid-19 amalkan dan bantu mereka bebas dari covid serta cepat keluar hospital dan rasa lebih sihat badan.








Nak oder suplemen / Set Imun Shaklee untuk kuatkan sistem imun dan bantu pesakit covid lebih cepat baik, boleh hubungi Gee terus untuk mendapatkan konsultasi dan set mana paling sesuai untuk anda. Klik gambar untuk pautan Whatspp.






Post a Comment

1 Comments