5 Kebaikan Vitamin C untuk kecantikan kulit

Nak kulit cantik anda wajib amik vitamin C! Sebab apa? Apa kebaikan Vitamin C ni untuk kulit kita?

Kebaikan Vitamin C untuk kecantikan kulit

1. Badan kita tak boleh hasil sendiri vitamin C! Perlu ambil dari pemakanan harian ataupun sulemen vitamin C!

2. Vitamin C sangat penting untuk membantu dalam penghasilan KOLAGEN secara semulajadi dalam badan kita. Ingat! Kolagen dalam badan kita takkan bertambah tapi makin berkurang bila umur meningkat!

3. Vitamin C juga sangat efektif untuk mengawal pertumbuhan JERAWAT. Jerawat jadi cepat kecut dan tiada bekas jerawat! Paling best vitamin C Shaklee ni boleh buat masker untuk bagi jerawat cepat kecut tau!

4. Pengambilan vitamin C setiap hari juga mampu menCERAHKAN kulit dan melambatkan proses PENUAAN! Nak awet muda jangan skip vitamin C okey!

5. Ada JERAGAT? Vitamin C membantu menyekat pigmentasi penyebab utama jeragat! Malah vitamin C ini juga membantu melindungi kulit dari sinaran UV matahari, secara tak langsung boleh mencegah dan mengurangkan SUNBUNRN!




Kebaikan Vitamin C Shaklee untuk kecantikan kulit


Ringkasnya gee nak bagitau, nak jaga kulit cantik & sihat ambillah vitamin C tiap hari!
Gee sendoiri mengambil 2-4 biji Vitamin C Shaklee setiap hari untuk menjaga kulit dan kesihatan diri! Nak kulit cantik jangan lupa vitamin C ok!







Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjt tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 0135707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih memilih Shaklee ;)




Post a Comment

0 Comments