Cara Mudah Hilangkan dan Kecutkan Jerawat

Cara Mudah Hilangkan dan Kecutkan Jerawat. Set Jerawat Shaklee. 

Cara Mudah Hilangkan dan Kecutkan Jerawat


Malu rasa bila ada banyak jerawat kat muka. Nak berdepan dengan kawan-kawan pun segan. Muka penuh jerawat. Ada yang merah dan timbul macam ada isi. Benjol besar dan parut pun ada skali.

Stress juga kadang-kadang. Dah cuba macam-macam produk pun tak jadi. Jumpa doktor dan doktor bagi antibiotik pulak makin teruk naik jerawat. Apa nak buat??

Jangan risau. Gee ada penyelesaian untuk masalah jerawat anda. Tapi yang penting anda kena bersabar untuk merawat jerawat ni. Dia perlu masa untuk baikpulih semula sel-sel kulit yang rosak akibat jerawat.

Apakah penyelesaian jerawat?

Gee cadangkan anda merawat dan menghilangkan jerawat dari dalam dengan mengambil suplemen tambahan. Ada beberapa suplemen yang sesuai untuk menghilangkan dan kecutkan jerawat anda. Tapi sebelum tu jom lihat dulu testimoni dari customer Gee sendiri bawah ni.

Testimoni Jerawat

1. Customer Gee yang ini baru 2 minggu mengambil Vitamin C dan Garlic untuk baiki jerawat belliau. Ada nampak beza kan? Gee suruh beliau teruskan ambil hingg a jerawat ok. Dua-dua muka tu kawasan yang sama ya. Tapi arah amik gambar yang berlainan.

Testimoni set jerawat Shaklee

2. Customer Gee yang kedua ni sorang jururawat. Dia ada masalah jerawat dan dalam masa 1-2 bulan jerawat dah baik dan tiada kelihatan bekas jerawat tu kan. Yang ni beliau amik ESP dan Vitamin C.

Testimoni set jerawat Shaklee

3. Yang ini pulak rakan gee sendiri. Masa ni dia bagitau gee muka tiba-tiba banyak jerawat naik. So dia amik ESP, vitamin C dan B-complex untuk usaha membaiki jerawat beliau.

Testimoni set jerawat Shaklee

4. Sorang lagi costomer Gee, yang ini baru 2 minggu mengambil Vitamin C Shaklee. Dah ada perubahan jerawat dah kecut.

Testimoni set jerawat Shaklee

5. Yang ini pula customer Gee, mengambil Vitamin C dan Garlic juga. Yang ini dia bagitau Gee pernah amik antibiotik tapi takda perubahan sangat. Jadi gee suruh dia ambil Garlic, antibiotik semulajadi. Macam makan bawang putih mentah tapi yang Garlic Shaklee ni dalam bentuk tablet, mudah untuk diambil hari-hari.

Testimoni set jerawat Shaklee


Sudah lihat tetsimoni di atas? Agak cepat jerawat dia hilangk kan? Ok sekarang Gee perkenalkan suplemen yang sesuai untuk membantu menghilangkan dan merawat jerawat anda.


Suplemen terbaik untuk hilangkan kulit jerawat 
Set Jerawat Shaklee 

1. Vitamin C untuk jerawat 
Membantu dalam menghasilkan kolagen untuk kulit sekaligus membaiki kulit yang rosak akibat jerawat. Jerawat juga cepat kecut dan baik kerana sifat antioksidan vitamin C membantu meneutralkan radikal bebas yang antara punca jerawat. 

2. Gamma Linoleik Acid (GLA) untuk jerawat 
Membantu menstabilkan hormon yang tidak teratur di dalam tubuh badan anda. 

3. Protein untuk jerawat 
Membantu dalam memperbaharui dan memperbaiki sel kulit yang rosak akibat jerawat. 

4. Bawang putih untuk jerawat 
Antbiotik semulajadi untuk tubuh. Sesuai untuk anda yang ada alahan dengan ubat antibiotik.Ia penting untuk membantu menghalang pertumbuhan bakteria jerawat dan jerawat degil. 

5. Vitamin B Kompleks untuk jerawat 
Vitamin B penting untuk mengawal dan meredakan stress di dalam badan. Stress antara punca jerawat tumbuh. 

6. Alfalfa untuk jerawat 
Tumbuhan yang kaya dengan pelbagai khasiat dan nutrisi seperti asid amino, vitamin, mineral, serat. Ia juga bersifat alkali jadi membantu tubuh yang banyak asid dan menyingkirkan darah kotor serte kolesterol keluar dari badan.


Bagaimana nak memilih suplemen yang sesuai dan selamat untuk di ambil untuk masalah jerawat?

Untuk suplemen, anda boleh mengambil suplemen yang berikut:

Pilihan Set Jerawat Shaklee

Set Jerawat Shaklee

Set Jerawat Shaklee

Set Jerawat Shaklee

Set Jerawat Shaklee




Baca juga:









Berminat untuk merawat jerawat anda dengan Set Jerawat Shaklee ini anda boleh menghubungi Gee terus. Gee juga akan kongsikan tip bagaimana untuk buat jerawat lebih cepat kecut dan elok.


http://Www.wasap.my/60135707812



Post a Comment

0 Comments