Skincare Terbaik Untuk Masalah Blackhead Dan Whitehead

Skincare Youth Shaklee Terbaik Untuk Masalah Blackhead Dan Whitehead.

youth shaklee untuk blackhead dan whitehead

Set Duo Youth Skincare Bantu Masalah Blackhead dan Whitehead.

Ramai yang ada masalah blackhead dan whitehead. Dan ramai juga yang sukar nak hilangkan blackhead dan whitehead juga. Dalam entri kalini Gee kongsikan skincare yang terbaik untuk membantu masalah blackhead dan whitehead di muka.

Apa punca jadinya blackhead dan whitehead? Boleh baca di sini >> Punca Blackhead Whitehead. Dan tahu punca maka lebih mudah nak merawat dan baiki masalah blackhead dan whitehead di muka. Kalini rawat blackhead whitehead guna skincare dari luar.


Set Duo Youth Skincare untuk Membaiki  Masalah Blackhead dan Whitehead

1- Luminous Gel Oil Cleanser 


cleanser youth shaklee

  • Pencuci muka yang tidak berbuih dan tidak ada sabun. 
  • pH yang seimbang jadi sangat sesuai untuk semua jenis kulit.
  • Sangat lembut pada kulit muka, lepas mencuci muka, muka rasa lembut dan tak kering atau rasa ketat.
  • Alga hijau membantu membersihkan sel kulit mati dan memberi hidrasi pada kulit muka. Sebab itu lepas mencuci muka, muka rasa lebih bersih dan tak ada rasa biji-biji atau blackhead / whiteheada kat muka.
  • Minayak Avocado tinggi antioksidan yang boleh melindungi kulit. Semasa mencuci, minyak ini juga memberi kelembapan pada kulit dan kulit rasa lebih halus dan lembut!
  • Muscadine Grape penting untuk menghalang kolagen dan elastin daripada rosak. Bila cukup kolagen sudah tentu kulit lebih cantik dan sihat!

Langkah membuang blackhead & whitehead

Anda boleh gunakan pencuci muka Luminous Gel Oil Cleanser dengan teknik DOUBLE CLEANSING. 2 kali guna. Masa muka kering sekali dan sekali lagi cuci muka dengan basahka sikit wajah / tangan dengan air untuk cucian yang lebih bersih. Amalkan tiap hari. Nanti anda boleh lihat blackhead dan whitehead akan makin berkurang.


2- Perfecting Skin Toner 

toner youth shaklee

Toner Youth ni memang terbaik yang pernah Gee cuba. Macam mana dia boleh membantu masalah blackhead dan whitehead kat wajah anda? Jom kita lihat dulu kebaikan toner ni.
  • Membersihkan kulit muka daripada sel-sel kulit kusam atau sel-sel kulit mati. 
  • Juga membersihkan liang pori daripada kotoran-kotoran yang berpunca daripada udara yang kotor, sisa mekap dan kulit berminyak. Bila liang pori bersih dan tak tersumbat maka blackhead dan whitehead tak akan jadi makin banyak lagi. 
  • Kulit muka berasa lebih segar daan tiada rasa ketat atau kering. 
  • Kandungan Alga hijau membantu membersihkan sel kulit mati dan memberi hidrasi pada kulit muka. Sebab itu lepas mencuci muka, anda guna terus toner untuk memastikan muka betul-betul bersih. 
  • Kulit makin subur dan sihat dengan ekstrak Muscadine Grape yang akan menghalang kolagen dan elastin daripada rosak. Bila cukup kolagen sudah tentu kulit lebih cantik dan sihat!

Langkah membuang blackhead & whitehead

Lepas cuci muka dengan cleanser tadi, anda terus sapu Youth Perfecting Skin Toner. Titikkan toner pada kapas sedikit dan sapukan pada wajah. Ini untuk pastikan kulit muka lebih bersih. Dalam masa yang sama, penggunaan toner juga boleh membantu mengecilkan / merapatkan liang pori pada wajah. Liang pori yang bersaiz besar yang tersumbat menjadi hitam, akan menyebabkan terjadinya blackhead kerana liang pori itu tadi telah terkosida dengan udara.


Amalkan 2 langkah ini setipa hari, pasti masalah blackhead dan whitehead boleh diatasi. Pori-pori juga boleh makin mengecil dan tertutup rapat kerana kulit lebih bersih dan dibekal dengan vitamin.


Testimoni Youth Untuk Blackhead dan Whitehead 

Testimoni Youth Untuk Blackhead dan Whitehead

Testimoni Youth Untuk Blackhead dan Whitehead



Kenapa pilih Youth Skincare?

kelebihan skincare youth shaklee




Cara Order Youth?
Hubungi Gee terus ke 013-5707812 atau klik di sini untuk Whatsapp.





Post a Comment

0 Comments