Viktoria: 3 Minggu Dapat Apa?


Setelah 3 Minggu join group VIKTORIA apa kami dapat?

Baca dulu kisah geng wanita di Viktoria di sini, Bisnes Online Terbaik untuk Wanita


Jika tanya Gee memang banyak lah yang dapat. Banyak ilmu baru, info baru, kawan sid baru juga. Satu lagi semangat baru juga💪. Semangat tempias kat anak bisnes #VictoryEmpire (team Shaklee under Gee) nak bagi dorang semua semangat skali. Apa-apa ilmu Gee dapat terus share kat anak bisnes.


Apa kata geng VIKTORIA yang lain?










Yang pentingnyq bila dapat ilmu baru jer terus bertindak dan konsisten buat! Tindakan tu penting. Jangan biar je ilmu tapi tak praktis rugi sangat (peringatan buat Gee sendiri).

Gee harap dapat bantu upgrade diri lebih baik lagi tahun 2019, bantu lebih ramai lagi yang nak berjaya, bantu mereka yang nak dibantu untuk capai impian & bantu semua yang sihat.

Nak berniaga? Nak upgrade diri? Jommm Gee bantu pada yang mahu.



NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat nak menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, VICTORY EMPIRE TEAM yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.


Rakan Shaklee Anda,
Nurzhiana bt Mohd Yunus (Gee)
SMS/WhatsApp :+60135707812
FB Page: 
Ziana Enos Dot Com
Personal FB : 
Ziana Eunos
Instagram: 
@zianaeunos.co


Saya ialah Gee yang juga merupakan pengedar aktif Shaklee yang jujur dan amanah, serta berusaha untuk membantu meningkatkan kesihatan anda. Hubungi Gee terus agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda untuk hidup lebih sihat. Gee juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin yang betul dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.



Post a Comment

2 Comments

  1. semoga bisness makin maju dan dimurahkan rezeki ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnn ya allah ya mujib. Twq siti💜

      Delete