Kebaikan dan Testimoni ESP Untuk Berpuasa


Tak lama lagi bulan puasa ramadhan bakal tiba. Mesti semua sedang ganti puasa lagi ni. Macam biasa untuk puasa Gee suka minum protein ESP. Biasa Gee suka minum masa sahur. Kenyang . Jarang lah nak makan lauk berat ni. Kadang minum ESP dan makan kurma dalam 2-3 biji.





Kenapa ramai suka ESP Shaklee masa puasa?


Boleg blend ESP dan kurma


ESP tinggi dengan protein jadi bila makan protein ni yang buat kita rasa kenyang lama.

ESP memiliki indeks glisemik rendah, hanya 37 saja. Bila indeks glisemik rendah, boleh mengekalkan tenaga lebih, rasa kenyang lebih lama, kawal paras gula dalam darah yang stabil dan juga membantu kurangkan berat (bagi yang fokus nak kurus).

Untuk yang ada gastrik juga sangat sesuai mengambil ESP. ESP kaya denga kacang soya yang bersifat alkali, jadi ia sangat membantu meneutralkan lebihan asid gastrik yang dirembeskan oleh kelenjar perut. Jika ada gastrik tapi nak berpuasa bolehlah minum ESP lepas ni.

Protein ESP juga sangat bagus untuk yang ada pedih ulu hati dengan cara menguatkan otot perut dan esofagus.

Yang penting ESP ini rendah lemak, tiada kolesterol, ada kalsium, ada 9 asid amino, dan vitamin B. Semuanya bagus untuk kesihatan tubuh badan kita.


Bagi yang nak berpuasa dengan kelainan tahun ini bolehlah mencuba ESP. Gee dah 3 tahun rasanya minum ESP masa sahur ni. Dah tak sangat makan lauk berat pagi-pagi.



Testimoni ESP Shaklee untuk berpuasa














Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .





Post a Comment

2 Comments