Anak Ikhtiar Vivix Untuk Kayap Di Badan Ayah

Anak ikhtiar beli Vivix Shaklee untuk kayap di badan ayah. Semalam Gee berjaya close sale set kayap dengan customer baru Gee yang datang dari google dan blog ni. Alhamdulillah. 

Set Kayap Shaklee

Beliau baca entri blog Gee pasal kayap,  Cara Merawat Kayap dengan Lebih Berkesan dan Selamat. Alhamdulillah mudah close deal. Beliau beli Set Kayap Vivix dan Nutriferon. Dua ni bagus untuk kuatkan imun badan ayah dia (warga emas) dan mudah diambil juga. Vivix tu sesudu sehari dan Nutriferon 1 sachet sehari. 

Set Kayap Shaklee


Encik ni beli untuk ayah dia yang ada kayap. Dah 2 tahun kena kayap. Lama kan? Kesian jugak tu. Lagi-lagi yang berumur ni memang mudah kena kayap.

Set Kayap Shaklee


Kenapa?
Berdasarkan bacaan Gee, kayap ni suka serang yang ada sistem imun badan lemah. Satu lagi yang pernah kena chicken pox akan berisiko untuk dapat kayap. Lepas baik dari chicken pox, virus itu akan berhibernasi di dalam pusat saraf (ganglion) kita. Bila sistem imun badan kita jadi lemah, virus ini tadi akan aktif semula dan mula menyerang urat saraf hingga menyebakan keradangan pada saraf. Itu yang jadi kayap. 

Jadi, jika ada alami situasi di atas tu, Gee nasihatkan korang untuk sentiasa jaga imun badan agar sentiasa kuat. Paling asas makan makanan dan suplemen yang boleh tingkatkan imun badan. Contohnya makan vitamin C, Nutriferon dan Vivix. Semua tinggi antioksidan dan terbaik untuk sistem imun badan kita. 

Mesti ada yang tertanya kenapa Gee rekomen vivix dan nutriferon untuk ayah customer tu kan?

Sebabnya ayah dia dah berumur  dan mesti sukar untuk mengambil jenis tablet. Untuk lebih mudah diambil dan dapat 'boost imun', yang paling baik adalah vivix dan nutriferon. Efek dua ni bagi Gee sendiri lebih cepat dan berkuasa. Tambahan pula Vivix memang sangat bagus untuk kesihatan warga emas. 

vivix shaklee untuk orang tua


Jika ada kena kayap segera ubat dan rawat. Yang penting cari cara untuk tingkatkan sistem imun badan sebab kayap suka serang yang lemah imun badan. 



Artikel berkaitan:













Berminat untuk dapatkan suplemen Shaklee untuk kayap, anda boleh terus hubungi Gee di 013 570 7812 atau klik gambar untuk pautan segera whatsapp.
 
Vitamin B Shaklee untuk stress





Post a Comment

0 Comments