Vivix Shaklee bantu chicken pox cepat pulih dalam 2 minggu

2 minggu kena chicken pox, tiada kesan parut lepas amik vivix Shaklee setiap hari selama 2 minggu. Kalini Gee bawa kisah benar yang pernah kena dulu.

Chicken pox bila kena memang buat kita rasa tak selesa, sakit sangat, badan jadi letih lesu dan banyak kerja terganggu yang kita tak boleh buat. 

Chicken pox disebabkan virus Varicella (virus jenis herpes). Ia boleh berjangkit pada orang lain samada melalui sentuhan, cecair, dari pakaiaan, tuala ke. Sebab itu bila terkena, mesti jauh dari orang lain dan tak boleh berkongsi. Kanak-kanak dan dewasa semua boleh terkena. 

Bagaimana Vivix Shaklee bantu baiki chicken pox?

Vivix tinggi dengan antioksidan dan juga ada resveratrol. Resveratrol ini bertindak sebagai 'sistem imunisasi' atau perisai untuk memelihara sel-sel daripada jangkitan virus. Kiranya bila kena virus chicken pox tu, vivix boleh bantu melawan dan mengekang dari merebak. Proses pemulihan juga lebih cepat.

Satu lagi, bila minum vivix masa kena, badan tak akan rasa letih sebab vivix juga memberi tenaga dan dalam masa yang sama bantu kuatkan lagi sistem imun badan. 

Video testimoni dari master zai - pengalaman sendiri kena chicken pox dengan makan vivix tiap hari

Part 1


Part 2



Baca juga: 

Cara Merawat dan Menghilangkan Parut Chicken Pox Dengan Cepat

Parut Chicken Pox Boleh Hilang Dengan Cepat? Anda Boleh Amalkan Sendiri Nanti

Pemakanan Yang Sesuai Untuk Pesakit Chicken Pox

Makanan Yang Perlu Dielakkan Semasa Terkena Chicken Pox

Kebaikan Vivix shaklee

Info vivix shaklee



Bagi yang berminat nak mencuba vivix untuk masalah chicken pox atau masalah lain boleh hubungi Gee terus. Vivix juga berkhasiat untuk satu badan kita, boleh renew sel-sel dalam badan, badan lebih sihat, baik untuk kesihatan jantung, kulit sihat juga. 

Cun pulak ada promosi bulan februari 2023 ni. Boleh pilih nak yang mana. 

Vivix Shaklee untuk chicken pox

Vivix Shaklee untuk chicken pox




Berminat nak cuba vivix shaklee boleh hubungi Gee terus. Nanti Gee guide mana yang sesuai. klik gambar untuk pautan segera whatsapp. 




Post a Comment

0 Comments