Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Puasa ada lagi seminggu lebih maka hari raya ada lagi sebulan lebih. Bila nak raya mesti ramai buat target nak kurus sebelum raya kan. Kalini Gee kongsikan set kurus shaklee yang terbaik untuk yang nak kurus sebelum hari raya tiba.

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Untuk suplemen Shaklee ada beberapa pilihan terbaik untuk membantu yang nak turunkan berat badan.

Alfalfa Complex
Agen detox penting untuk yang nak membuang toksin dari badan. Bila badan banyak toksin ini yang akan menganggu proses penurunan berat badan. Boleh ambil setiap hari sebab Alfalfa juga ada banyak manfaat lain dia.

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee


Herblax
Juga agen detox penting untuk badan kita. Herblax membantu menyingkirkan toksin sebab makan berlebihan setiap hari. Selain tu, ia juga bagus untuk membersihkan usus dan perut dengan lembut secara semulajadi. Jadi lebih mudah nak membuang sekaligus membantu melegakan sembelit.

Omega Guard
Agen pembakar lemak kerana ada omega 3 di dalamnya. Omega 3 ini yang bagus untuk yang nak kuruskan badan. Ia membantu dengan cara meningkatkan metabolisme badan, meningkatkan kadar pembakaran lemak, dan mengawal paras lemak yang sihat yang terkumpul dari pemakanan harian kita.

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee


Lecithin
Juga agen pembakar lemak. Ia berfungsi sebagai pengemulsi lemak semulajadi dalam salur darah, membantu mempercepatkan proses pemecahan lemak dan meningkatkan metabolisma badan juga. Yang bagusnya lecithin juga mencegah pengumpulan lemak pada dinding jantung, arteri (salur darah) dan otak dengan memecahkan lemak yang terkumpul.

Cinch Shake
Bagi yang nak kurus dan tak suka tablet boleh cuba jenis minuman iaitu cinch shake shaklee. Ada 3 perisa sedap boleh kita pilih iaitu chocolate, cafe latte dan vanilla. Semua sedap.

Cinch tinggi dengan protein bagus untuk yang fokus menurunkan berat badan. Protein cinch mempunyai kandungan nutrisi yang lebih padat, ada serat, ada semua multivitamin sebab tu juga boleh jadi meal replacement. Dan lebih kenyang lama bila minum berbanding mereka yang suka mengambil karbohidrat ringkas.

Cinch ni yang best Gee ada minum juga masa sahur puasa. Memang kenyang tak makan nasi pagi dah. Kiranya best seller dalam Set Puasa Shaklee. Tiap tahun wajib minum masa bulan ramadhan.

Cinch Tea Mix
Satu lagi yang terbaik untuk membantu kuruskan badan iaitu tea mix Shaklee. Tea ni sangat best sebab Gee sendiri juga ada minum. Sangat membantu proses menurunkan berat badan. 

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Tea mix ada kandungan matcha green tea, red tea, dan white tea. Semua tea ni bagus untuk meningkatkan metabolisme dan membakar lemak-lemak berlebihan. Dan satu lagi badan jadi bertenaga bila minum. Tak mudah mengantuk. Sesuailah yang nak menurunkan berat badan, tak mudah rasa letih lesu.


Promosi Set Kuruskan Badan
Hello New You - dapat percuma setong cinch coklat. Ni kira set kurus lengkap.

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Jika suka minum boleh cuba cinch shake. Ada promosi, beli 2 tong cinch dapat Rm250 (biasa setong Rm190). Jimat kan? Boleh pilih nak perisa apa.

Promosi Set Kurus Shaklee


Baca juga sharing dari kawan Gee, Kurus sebelum raya dengan Shaklee


Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat dengan set shaklee ni.

 
Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee



Post a Comment

2 Comments

  1. tahniah! https://aniesandyou.blogspot.com/2023/03/pemenang-pemenang-la-gourmet-hidration.html?m=1

    ReplyDelete