Aug 22, 2015

5 sebab anda perlu ambil ESP setiap hari





Assalamualaikum dan Hi ^_^

Harini cik gee nak berkongsi tentang salah satu daily supplement yang cik gee minum, Energizing Soy Protien Isolate Powder atau ESP. ESP ini sangat mudah disediakan hanya campur dengan air kemudian shakes guna shaker dah siap! Tak sampai 5 minit pun.

Nak tahu tak ESP ini antara produk terlaris di Shaklee Malaysia.


Jom .. cik gee kongsikan 5 sebab anda perlu ambil ESP setiap hari :

Minum ESP buatkan anda rasa penuh dan kenyang
Sesuai sangat bagi anda yang tak suka makan berat waktu pagi tapi nak makan makanan yang boleh beri tenaga. Kalau tak sempat nak sarapan pagi, boleh minum ESP masa dalam perjalanan atau di ofis.

Tubuh rasa bertenaga
Satu hidangan ESP sudah cukup untuk memberi tenaga dan kurang rasa letih. Kalau anda jenis mengantuk pagi pagi boleh cuba bancuh ESP.


Kulit cantik
Dengan hanya mengamalkan segelas ESP setiap hari mampu mencantikkan kulit anda. Sebab protien ESP ini penting untuk membina sel-sel kulit baru yang lebih sihat dan kuku. Kulit juga makin anjal dan bekas bekas jerawat makin pudar.


Minum waktu sahur untuk puasa
Ya.. ESP juga boleh dibuat minum waktu sahur. Macam cik gee tak selera makan berat waktu sahur cik gee akan bancuh ESP dan makan 3 biji kurma sahaja. Alhamdulillah .. dapat tahan hingga ke petang.

Kurus
Ini yang paling ramai orang suka. Minum ESP boleh kurus? Macam mana tu?
Sebabnya ESP ni buat kita rasa kenyang jadi selera nak makan tu dapat lah dikawal. Satu lagi sebab ESP ini protien. Bagi anda yang nak kurus memang perlu ambil sumber protien setiap hari. Sebab protein ini boleh bantu bina otot jadi tak ada masalah badan gelebeh dan body tak cantik nanti.

Bagi Cik Gee yang dah jadi pengamal setia ESP ini memang sangat membantu mengawal berat cik gee. Almaklum laa cik gee kuat mukan jugak sebenarnya. hihi


Sekian , nanti cik gee share lagi ya ^_^