Jan 21, 2019

Santai Petang Minum Air Kelapa Fresh


Hari sabtu yang lepas, borak dengan akak sepupu pastu dia kata nak minum air kelapa sedap ni.

So kita orang pegi belakang umah Gee, alhamdulillah ada buah kelapa muda. Apalagi terus amik lah buah kelapa tu. Tak tinggi memang senang nak amik.


Pokok kelapa tepi sungai. Belakang umah Gee mang ada sungai kecik.


Ada jambatan kecikbhubungkan dengan jiran.


Ada lagi jirang yang tanam jagung. Senang kitaorang nak beli. Dah cukup matang boleh tebang terus beli dan makan. Hihi


Buah kelapa dia kecik jer.






Yang jadi tukang potong / belah buah tu akak sepupu dan ayah. Hihi. Gee tukang minum dan amik gambar jer. Haha



Sekian untuk entri kalini. Sesekali share pasal benda lain selain Shaklee kan😃.




0 comments:

Post a Comment