Showing posts with label Tip : Kanak-kanak. Show all posts
Showing posts with label Tip : Kanak-kanak. Show all posts

Feb 13, 2018

9 cara ini membuatkan bayi gembira dan senyum kepada anda!


Ada berbagai cara anda boleh buat untuk menggembirakan dan menceriakan bayi anda. Jika boleh, anda perlu mendidik dan merangsang perkembangan bayi anda sejak dari kecil bagi membantu bayi / anak anda membesar dengan positif.


9 cara ini membuatkan bayi gembira dan senyum kepada anda!

1. Lihat wajah ibu ayah
Jika dapat biarkan bayi korang untuk selalu melihat, merenung dan memegang wajah anda. Pada masa ini bayi sedang dalam proses membina memori tentang anda (ibu ayah).

2. Pamerkan wajah ceria
Anda mesti selalu menunjukkan wajah atau reaksi ceria kerana ia boleh mempengaruhi emosi bayi. Misalnya dengan memberi senyuman dan ketawa boleh membuatkan bayi belajar mengenai perkembangan emosi.

3. Permainan kesukaan
Beri mainan yang bayi anda suka. Cuba lihat reaksi bayi apabila anda cuba mengambil barang atau mainan kesukaan bayi pasti dia akan mencari barang itu kan?

4. Panggil nama
Panggila nama bayi yang anda selalu sebut setiap hari. Pasti bayi anda akan memandang ke arah anda.

5. Warna terang
Warna merah, hijau, oren dan kuning antara warna yang boleh menarik perhatian bayi dan juga boleh menjadi warna kegemaran mereka. Letakkan objek atau permainan yang berwarna sebegitu, pasti bayi anda akan cepat serta panats mendapatkannya!

6. Suka merenyukkan
Antara sifat bayi yang kadang-kadang suka merenyukkan atau meramas objek yang ada mengeluarkan bunyi. Jangan risua kerana ia adalah perkembangan postif buat si manja.

7. Tepuk tangan
Sebagai mak ayah, anda boleh ajar bayi untuk menyanyi dan bertepuk tangan. Pasti si manja anda akan gembira dan tersenyum dengan aktiviti macam ni.

8. Suka mandi
Bayi suka bermain air. Semasa mandi, bayi suka menyentuh air dan gembira. Jadi, biarkan bayi anda bermain dengan air semasa memandikan bayi.

9. Permainan spontan
Contohnya meniup perut, muka dan leher bayi anda. Anda boleh lihat tindak balas bayi. Mesti dia bergelak ketawa dengan riang gembira. Anda pun automatik suka kan?


Moga perkongsian ini bermanfaat buat anda terutama bakal ibu ayah yang baru pertama kali menerima kehadiran orang baru.

Dah baca >> Set Shaklee Baby



Continue Reading

Jan 14, 2018

Cara / Idea Menarik Membuat Bekal Berkhasiat Untuk Anak ke Sekolah




Cara / Idea Menarik Membuat Bekal Berkhasiat Untuk Anak Ke Sekolah

Membuat sendiri bekal anak-anak ke sekolah, tadika atau pusat jagaan harian adalah cara terbaik untuk manggalakkan anak makan. Lebih lagi makanan yang anda buat sendiri lebih selamat, bersih dan berkhasiat.

Tapi kekangan masa bagi ibu yang bekerjaya agak menyukarkan untuk menyediakan bekal anak-anak. Jadi dalam entri ini, Gee kongsikan cara/idea menarik bagi membantu anda membuat bekal yang berkhasiat untuk anak-anak ke sekolah, tadika atau pusat jagaan harian.


Cara / Idea Menarik Membuat Bekal Berkhasiat Untuk Anak Ke Sekolah

1. Menyediakan makanan kegemaran mereka bersama sos tomato atau mayonis untuk menambahkan selera makan anak-anak anda.

2. Menggunakan roti gandum dan oleskan dengan mentega atau sapuan jem dan mentega kacang sebagai alternatif selain daripada memberi roti biasa yang lain. Kemudia, si ibu boleh juga menekapkan roti dengan acuan agar ia menjadi bentuk yang menarik untuk anak anda nikmati.

3. Tortilla yang diisi dengan keju, sayur-sayuran dan isi ayam. Ia mudah dan cepat untuk disediakan, rasanya yang sedap dan senang untuk anak anda memakannya di mana sahaja.

4. Sediakan juga kudapan seperti kekacang agar anak anda boleh mengunyahnya apabila meraka lapar. Ia juga antara cara untuk menggalakkan anak anda makan makanan yang sihat.

5. Tambahkan juga buah-buahan dan sayuran sebagai snek tambahan dalam bekalan anak anda. yogur juga boleh dibekalkan bersama dengan menu utama yang anda sediakan.

6. Tambahkan juga buah-buahan pada roti yang telah disapu dengan mentega kacang. Keju juga sedap untuk dimakan bersama dengan roti dan buah. Ini boleh membantu menambah selera makan anak anda.

7.Yang penting juga anda haruslah menggunakan bekas makanan yang comel dan menarik. Ini untuk menarik perhatian anak-anak agar mereka rajin membawa bekal dan memakannya setiap hari. Di pasaran ada anda boleh mendapatkan bebagai corak yang menarik.



Idea-idea ini bukan sahaja untuk dibekal ke sekolah, tapi anda juga boleh menyediakannya sebagai makanan harian anak-anak di rumah agar mereka lebih teruja dan berselera untuk makan. Yang penting amalan pemakanan yang sihat bermula dari rumah.

Makanan adalah penting untuk proses tumbesaran anak-anak anda. Ia membekalkan nutrien untuk proses perkembangan mereka, memberi tenaga dan meningkatkan sistem imunisasi badan terhadapat penyakit. Sebab itu adalah lebih baik anda menyediakan sendiri makanan untuk anak-anak dan anda sendiri lebih tahu apa yang terbaik buat mereka.

  • Info tambahan
Panduan untuk si ibu bagi memudahkan mengurus makanan untuk anak-anak di rumah
  1. Merancang menu makanan untuk sekeluarga dalam masa seminggu.
  2. Membeli bahan-bahan mentah dan makanan yang lain pada hujung minggu.
  3. Rajin mencari idea dan info berkenaan menu masakan untuk memasak daripada internet, buku dan majalah.
  4. Berkongsi resepi dengan kawan-kawan di pejabat, media sosial dan sebagainya.
  5. Mengetahui keperluan zat dan kalori makanan untuk anak-anak. 

 . . .


Makanan tambahan untuk anak-anak bagi memenuhi nutrisi harian mereka. Ada beberapa cadangan suplemen untuk anak-anak anda bagi membantu meningkatkan kesihatan meraka.



1. Meal Shakes
  • Multivitamin dalam bentuk serbuk, sesuai untuk kanak-kanak yang sukar menelan tablet
  • Minuman yang sedap, berkhasiat dan mudah disediakan yang pasti menjadi kegemaran kanak-kanak dan seisi keluarga
  • Mengandungi 19 jenis vitamin & mineral penting
  • Tinggi dengan serat – mengatasi masalah sembelit
  • Indeks glisemik rendah jadi kanak2 tidak akan jadi obesiti
  • Makanan untuk otak yang bijak kerana ia mengandungi kolina, kalsium dan protien
  • Minuman yang sihat untuk menambah selera makan dan berat badan kanak2

2. Vitalea fos Kids
  • Multivitamin dalam bentuk tablet yang pasti menjadi kegemaran kanak-kanak
  • Mengandungi 18 multivitamin & multimineral termasuk 100% Vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B yang akan membantu melengkapkan nutrisi harian kanak-kanak
  • 200mg kalsium, magnesium, zinc, cooper membantu proses tumbesaran dan pertumbuhan tulang kanak-kanak
  • Membantu menguatkan kecerdasan minda
  • Meningkatkan sistem imunisasi tubuh
  • Membantu meningkatkan selera makan
  • Melancarkan proses pencernaan, mengelak sembelit
  • Membantu dalam penyerapan zat dari makanan harian
  • Boleh dikunyah atau dikemam begitu saja dengan rasa anggur

3. OmegaGuard
  • Membekal EPA dan DHA - untuk perkembangan otak kanak-kanak
  • Membantu meningkatkan daya fokus semasa pembelajaran
  • Meningkatkan sistem pertahanan badan kanak-kanak
  • Mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dengan mengurangkan penggunaan inhaler kerana omega 3 bersifat anti radang 
  • Memperbaiki batuk berkahak
  • Merawat dan memperbaiki penyakit eczema
  • Kesihatan kardiovaskular

Jom berikan yang terbaik untuk anak-anak anda. Yang penting jaga pemakanan yang sihat dan seimbang untuk kesejahteraan anak anda dan anda sekeluarga.


Adakah anda antara mereka yang menjaga dan mementingkan pemakakan anak anda?


Lihat juga :

Nutrisi Penting Untuk Kanak-Kanak

Multivitamin Mudah Dikunyah untuk Kanak-kanak

Omega 3 Makanan Minda untuk Kanak-kanak

5 Sebab Anak-anak Suka Vitalea for Kids



Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee anda boleh menghubungi Gee. Kami akan bantu dan berikan konsultasi terbaik untuk anda. Boleh klik gambar di bawah ini untuk terus Whatsapp Gee.


 http://Www.wasap.my/60135707812



Continue Reading

Sep 8, 2015

5 sebab anak-anak suka Vitalea kanak-kanak #Shaklee




Multivitamin terbaik dari Shaklee khas untuk kanak-kanak !

Sebab apa kanak-kanak sukakan Vitalea ini??

Jom .. cik gee kongsi hanya 5 sebab anak-anak suka Vitalea kanak-kanak ini :


Lengkap dengan 18 vitamin mineral 
Vitalea kanak-kanak ini lengkap semua dengam multiivtamin & mineral yang diperlukan tubuh termasuk 100% Vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B yang akan membantu melengkapkan nutrisi harian kanak-kanak. Dalam Vitalea ini juga ada kalsium, magnesium, zink dan cooper yang sangat penting untuk pertumbuhan tulang kanak-kanak.

Kanak-kanak pada peringkat tumbesaran mereka agak sukar untuk mengambil kesemua makanan berkhasiat seperti buah da sayur. Jadi cara terbaik adalah dengan mengambil 1 biji Vitalea kanak-kanak ini setiap hari.

Rasa anggur yang sedap 
Vitalea kanak-kanak ini sangat sedapp seperti rasa anggur masam2 manis. Saiz dia sebesar duit syiling 10 sen memudahkan kanak-kanak untuk mengunyahnya.





Baik untuk kesihatan gigi

Walaupun Vitalea kanak-kanak ni ada perasa anggur dan mudah dikunyah seperti gula-gula tetapi Shaklee telah merumuskan Vitalea ini dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti gigi.

Membantu sembelit 
 Anak-anak ada masalah sembelit? Alhamdulillah dengan mengamalkan 1 biji Vitalea setiap hari secara tak langsung dapat membantu anak-anak yang ada sembelit. Dalam Vitalea ini ada magnesiuam yang akan membantu melembutkan najis dan melancarkan sistem pelawasan dengan kehadiran vitamin mineral.

Menguatkan sistem imunisasi anak-anak 
Disebabkan Vitalea kanak-kanak ini lengkap dengan semua vitamin & mineral yang penting untuk pertumbuhan, secara tak langsung dia juga dapat membantu menguatkan dan meningkatkan pertahanan badan anak-anak.
















Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 






Continue Reading

Sep 4, 2015

9 makanan terbaik untuk otak kanak-kanak

Pemakanan sebenarnya sangat penting dan ia sangat mempengaruhi proses perkembangan otak kanak-kanak. Kajian telah menunjukkan terdapat hubungan positif antara jenis makanan dengan sikap, tingkah laku dan skor ujian.

Jom .. cik gee nak berkongsi makanan yang baik untuk otak dan boleh dijadikan panduan ibu bapa.

9 makanan terbaik untuk otak kanak-kanak



Ikan
Antara sumber makanan yang kaya dengan Omega 3 termasuk EPA & DHA. EPA & DHA sangat penting untuk pertumbuhan & perkembangan otak kanak-kanak. Kajian menunjukkan mereka yang mengambil lebih banyak asid lemak Omega 3 ini mempunyai daya fikiran yang lebih baik dalam ujian kemahiran mental.





Telur
Sumber prtien terbaik. Kuning telur dikatakan bagus untuk otak kerana ia kaya dengan Choline yang sangat penting untuk pembangunan memori.




Sayur-sayuran
Sayur-sayuran juga penting untuk otak bagi memastikan sel-sel otak sentiasa sihat dan kuat. Contoh tomato, bayam, labu, lobak antara contoh sayuran terbaik kerana ia membekalkan antioksidan.



Mentega kacang
Sumber vitamin E, antioksidan yang kuat untuk melindungi otak dan membran saraf.




Makanan bijirin penuh
Pilihan makanan terbaik yang kaya dengan serat yang dapat membanti mengawal pembebasan glukosa ke dalam badan. Bijirin penuh juga mempunyai sumber vitamin B yang membantu menyihatkan sistem saraf.




Oat
Sangat popular bagi kanak-kanak dan ia terkenal sebagai bijirin untuk otak. Oat kaya dengan vitamin B, E, kalium dan zink. Ia juga menyediakan tenaga yang dipercayai sangat penting untuk otak. Oat juga membantu menjaga otak kanak-kanak yang makan pada waktu pagi.



Kacang
Ia dipercayai kaya dengan protien, karbohidrat kompleks dan serat serta vitamin & mineral. Dan semua ini merupakan makanan yang baik untuk oatak kerena ia membantu menyimpan tenaga yang diperlukan sel-sel otak.



Buah beri
Ini termasuk buah ceri, strawberi, ceri biru, beri hitam dan raspberi. Ia mempunya tahap antioksidan yang tinggi terutama vitamin C yang boleh membantu mencegah kanser. Kajian juga menunjukkan iangatan akan bertambah baik dengan memakan ekstrak beri biru dan strawberi.



Susu/produk tesusu
Makanan yang berasaskan tenusu ini biasnya kaya dengan protien dan vitamin B yang penting untuk pertumbuhan tisu otak, neurotransmitter dan enzim. Contohnya susu dan yogurt. Penyelidikan menunjukkan kanak-kanak dan remaja memerlukan 10 kali ganda lebih banyak daripada yang disyorkan. Produk tenusu juga kaya dengan vitamin D, vitamin yang penting untuk sistem saraf dan kitaran kehidupan sel-sel manusia.





kredit: ebook mendidik anak genius

Continue Reading

Feb 5, 2015

Testimoni Multivitamin VITALEA untuk kanak-kanak

Assalamualaikum dan Hi semua !!


Sudah berikan multivitamin Vitalea untuk anak-anak anda hari ini? Ya mltivitamin Vitalea baru saja ada di pasaran Januari lepas setelah hampir 2 tahun tiada stok. Sebab apa? Sebab Shaklee nak upgrade multivitamin Vitalea!


Multivitamin Vitalea untuk kanak-kanak yang baru ni lebih baik dari yang lama tentunya ..



Saiz lebih besar dari yang lama iaitu sebesar duit syiling 10 sen

Rasa lebih sedap dengan rasa semulajadi Grape yang sedap 

(tu sebab anak-anak suka boleh dikunyah macam gula-gula)



Kebaikan dan Keistimewaan VITALEA for Kids

Sesuai untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas

Lengkap dengan 18 multivitamin & multimineral termasuk 100% Vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B yang akan membantu melengkapkan nutrisi dalam badan.

Mengandungi 200mg kalsium, magnesium, zinc, cooper dan banyak lagi yang akan membantu proses tumbesaran dan pertumbuhan tulang kanak-kanak.

Meningkatkan sistem pertahanan tubuh

Membantu menguatkan kecerdasan minda

Melindungi kesihatan otot, jantung dan fungsi saraf

Membantu meningkatkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan

Membantu dalam penyerapan zat dari makanan harian 

Daripada bahan semulajadi menggunakan pemanis semulajadi iaitu XYLITOL yang bagus untuk kesihatan gigi!


Apa kata ibu-ibu yang memberikan Vitalea untuk anak-anak mereka ... (cik g ambil dari secret grup kat fb)









Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 






Continue Reading

Jan 21, 2015

5 sebab kanak-kanak suka Chewable Vitamin C Plus Shaklee







Assalamualaikum dan Hi semua ..



Sedang mencari supplemen vitamin C untuk kanak-kanak ?


Di Shaklee ada satu lagi pilihan vitamin C khas untuk kanak-kanak dan sesiapa sahaja yang ada kesukaran menelan tablet, Chewable Vitamin C Plus. 


Chewable Vitamin C penting bagi memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh. Antioksidan penting untuk melindungi sel-sel kulit daripada rosak dan menjaga kecantikan kulit serta melambatkan proses penuaan.


5 kelebihan Chewable Vitamin C Plus :
1. Tablet lebih kecil dan mudah dikunyah dengan rasa sensasi oren asli, memikat selera kanak-kanak dan mereka yang ada masalah menelan tablet ni.

2. Sebiji Chewable Vitamin C bersamaan dengan 1.5 biji oren atau 100mg vitamin.

3. Sumber Vitamin C semulajadi yang halal, selamat dan berkesan untuk kanak-kanak termasuk orang dewasa yang sukar menelan tablet

4. Memberi sokongan antioksidan dan pertahanan badan kepada tubuh.

5. Menyokong kesihatan gigi, gusi, mata, sendi, tulang dan saluran darah.


Chewable Vitamin C juga mengandungi Rose Hip yang membuatkan Chewable Vitamin C sumber vitamin C terbaik kerana ia membekalkan vitamin C 50% lebih daripada vitamin C dalam oren biasa.



Antara kebaikan Rose Hip :

Rose Hip adalah buah bunga mawar yang tumbuh sehingga sepuluh kaki tinggi dan mengeluarkan bunga putih dengan bau yang sangat wangi. Apabila bunga telah mekar dan semua kelopak telah jatuh, buah bunga mawar dipilih dan digunakan untuk pelbagai persediaan.

Rose Hip tinggi kandungan vitamin C, penggalak sistem imun yang cemerlang, dan sering digunakan sebagai makanan tambahan untuk mencegah atau merawat selsema.

Rose Hip terkenal sebagai vitamin kulit yang dapat membantu menjana semula sel-sel kulit baru. Ia biasa digunakan untuk merawat parut, jerawat dan kesan terbakar pada kulit.

Juga bagus untuk menjaga kelembapan dan keanjalan kulit. Selain mencegah kedutan, ia juga membantu mengurangkan kedutan yang telah muncul jika diamalkan secara konsisten dan berterusan.


Satu lagi kelebihan Chewable Vitamin C, ia mengandungi Bioflavonoids yang membantu memaksimumkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh. Menurut John D. Kirschmann, pengarang "Nutrition Almanac." Vitamin C yang tulen dan semulajadi sahaja yang mengandungi Biofalvanoids ini, Ia tidak terdapat pada vitamin C yang sintetik/tiruan!



Siapa yang perlukan Chewable Vitamin C
Kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas

Kanak-kanak yang kerap jatuh sakit, demam dan selsema

Kanak-kanak yang lemah antibodi

Kanak-kanak yang ada asma

Sesiapa saja yang sukar menelan tablet termasuk ibu mengandung

Perokok



Kebaikan Vitamin C kepada kesihatan
Membantu meningkatkan antibodi dalam badan

Membantu memulihkan selesema, resdung dan bersin waktu pagi

Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam

Membantu dalam proses pemulihan kudis

Menguatkan struktur gigi dan gusi

Membantu proses penghadaman & penyerapan zat besi

Membina kolagen bagi membantu menguatkan sel-sel tisu dalam badan

Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi

Pengambilan vitamin C yang mencukupi dapat membantu mengembalikan hormon stress (hormon yang melawan stress)

Memelihara jantung dan mengehadkan 'oxidation' terhadap kolestrol jahat

Membentuk sel-sel darah yang baru (setiap 3 bulan darah dalam badan akan bertukar)



25 Kebaikan Vitamin C Kepada Kesihatan Yang Anda Tidak Tahu 








Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 





Continue Reading

Jan 8, 2015

MULTIVITAMIN UNTUK KANAK-KANAK: VITA-LEA FOR CHILDREN (SHAKLEE)




Multivitamin Vita-lea untuk kanak-kanak !

Dah lebih setahun tiada di pasaran kini VITA-LEA for Kids kembali lagi dan tentunya dengan improved formula. Shaklee sangat menitikberatkan kualiti setiap supplemen.

Boleh lihat jadual bawah ini untuk melihat perbandingan.




Kelebihan Vita-Lea for Children
  • Ia lengkap dengan 18 multivitamin & multimineral termasuk 100% Vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B yang akan membantu melengkapkan nutrisi dalam badan di mana ia tidak dapat diperolehi semuanya dari makanan seharian.
  • Juga mengandungi 200mg kalsium, magnesium, zinc, cooper dan banyak lagi yang akan membantu proses tumbesaran dan pertumbuhan tulang kanak-kanak. 



Fungsi Vita-Lea for Children
    • Membantu menguatkan kecerdasan minda
    • Menyokong kesihatan dan pembinaan tulang yang kuat
    • Menguatkan gigi
    • Membekal makanan kepada sel badan untuk memastikan tubuh lebih bertenaga dan sihat
    • Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
    • Melindungi kesihatan otot, jantung dan fungsi saraf
    • Mengekalkan tekanan darah dan rentak jantung yang normal
    • Meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelak anemia atau merawat anemia
    • Membantu meningkatkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan
    • Mencegah penyakit beguk (tiroid)
    • Membantu dalam penyerapan zat dari makanan harian


      Siapa yang perlu mengambil Vita-Lea For Children? 

      Sesuai untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas yang ada masalah :
      • Kurang minum susu 
      • Kurang atau memilih makanan 
      • Tak suka makan sayur, buah
      • Kerap jatuh sakit seperti demam, selsema 
      • Kurang aktif dan cergas

      Vita-Lea For Children juga sesuai diambil jika ibu bapa yang ingin menguatkan sistem imun tubuh dan melengkap nutrisi harian anak-anak.





      Tahukah anda makanan di atas menyamai 2 biji Vita-Lea For Children !

      Cuba bayangkan jika anak-anak anda perlu mengambil semua jenis makanan di atas untuk mendapatkan nutrisi penuh seperti itu .. sudah tentu sukar kan.



      Inilah dia bentuk VITA-LEA untuk kanak-kanak. Saiz sebesar duit syiling 10 sen. BESAR?? Jangan risau ok sebab boleh dikunyah macam gula-gula. Rasa manis masam macam buah anggur. Mesti kanak-kanak suka.. Mak budak pun suka sekali tau !! hehe


      Lihat Testimoni Vitalea untuk kanak-kanak di sini





      Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



      Nurzhiana Mohd Yunus

      Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

      sms/whatsapp : 013-570 7812

      Instagram @shakleebygee


      TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)



      Continue Reading