5 Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia Yang Perlu Anda Tahu

Kelebihan insentif Shaklee Malaysia yang menarik. Sama seperti bisnes yang lain, Shaklee juga ada menyediakan berbagai insentif untuk semua pengedar yang betul-betul komited berbisnes. Ini penting untuk menarik lebih ramai orang sama-sama buat bisnes. Tapi yang penting kita kena memilih syarikat yang kukuh, dipercayai dan betul-betul memberi pulangan terbaik untuk setiap ahlinya. 

Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia

5 Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia Yang Perlu Anda Tahu

1. Bonus Bulanan
Setiap bulan berpeluang untuk dapat duit bonus. Jumlah inlimited. Bermula dari 2 angla hingga ke 6 angka. Macam Gee sendiri dapat bonus 4 angka tiap bulan dah macam orang bekerja.

2. Untung runcit
Ini yang seronok. Jual mana-mana produk Shaklee boleh dapat untung runcit. Setiap produk ada harga ahli dan harga pasaran. Jadi, boleh dapat untung runcit segera bila jual harga pasaran. 

Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia


3. Bonus kereta
Bonus ni antara yang paling menarik dan semua pengedar Shaklee nak rebut. Cara nak dapat car bonus ini juga ada syarat dia. Dan bila cukup syarat sampai bila-bila selagi aktif akan terus dapat. Nilai bonus ini juga unlimited. Paling minimum dapat dalam Rm500 dan paling tinggi unlimited! Ada yang cecah 5 angka sebulan hanya untuk car bonus! 

Untuk tahun 2021 yang lepas Gee berjaya dapat car bonus tambahan lebih Rm500. Bila dapat bonus kereta ni tentunya bonus peribadi tadi makin bertambah. Alhamdulillah asbab buat bisnes Shaklee ni Gee berjaya dapatkan kereta produa myvi guna payslip Shaklee. Gee beli kereta ni untuk kegunaan keluarga juga.

4. Insentif trip
Dengar trip pastinya melancong. Shaklee Malaysia juga ada buat trip melancong percuma, sepenuhnya pihak syarikat yang menaja. Dan trip ni khas untuk leader-leader yang layak yang cukup syarat. 

Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia


Ada 2 jenis trip iaitu regional trip dan international trip. Untuk cycle 2023/2024 ini bagi regional trip naik royal carribean cruise bermula dari Singapore ke Phuket Thailand. Dan satu lagi international trip ke Japan (Osaka, Nara, Kyoto) atau boleh pilih trip Umrah bagi yang beragama Islam.

5. Rankup dan dapat duit
Satu lagi insentif menarik yang Shaklee Malaysia buat tahun ini bermula cycle baru 2023/2024. Sesiapa yang rank up supervisor dan senior supervisor dan kekal efektif 3 bulan berturut akan dapat duit tambahan!

Untuk yang naik rank supervisor baru atau lama bakal dapat duit bonus dalam Rm5000-Rm6000 untuk 3 bulan berturut. Yang penting bila dah rank up terus kekal efektif boleh dapat duit cash.

Banyak kan duit bonus tu? Kiranya dalam sebulan boleh dapat dalam Rm2000. Best kan? Dah macam orang kerja jugak ni. Siapa nak bagi duit banyak tu pada kita? Lagi-lagi suri rumah ni kena ada juga buat ‘side income’ untuk tambah mana yang perlu atau buat belanja sendiri.

Cara untuk dapat insentif Shaklee Malaysia ini?
Mudah saja jika anda berminat nak join, yang penting kena berdaftar jadi ahli Shaklee dululah. Cara daftar jadi ahli Shaklee:
  1. Bayar yuran ahli Rm35 atau
  2. Beli mana-mana produk cukup 100 point dapat free ahli

Mudah saja jika daftar. Yang penting bila dah daftar keahlian tu boleh terus mula berbisnes jika niat nak tambah income. 

Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia

Best kan? Ada macam-macam bonus dan insentif yang Shaklee Malaysia bagi. Jika dapat semua tu lagilah seronok rasa. Macam bonus bulanan tu dah macam gaji bulan-bulan dapat. Memang Gee guna untuk bayar macam-macam komitmen setiap bulan. 

Apa nak buat jika dapat bonus tambahan banyak dari Shaklee?

Bila dapat bonus tambahan tu pastilah bertambah banyak. Pastinya ada macam-macam nak buat hihi. Contohnya Gee akan bayar lebih zakat, bagi lebih pada mak ayah, bagi lebih untuk sedekah, dan buat simpanan lebih juga! Dan juga nak ajak lebih rama lagi rakyat Malaysia yang nak buat bisnes bersama Gee!

Apapun yang penting nak dapat bonus banyak ni kena ada usaha lebih juga. Moga Gee terus konsisten dan komited buat bisnes Shaklee. Nak bantu lebih ramai lagi yang sama-sama nak buat income tambahan melalui bisnes ini.

Bisnes ini dah macam lubuk duit sebab ada pelbagai insentif yang disediakan buat semua pengedar yang fokus bisnes. Yang utama kena rajin dan bersemangat nak buat.

Baca juga   Insentif lain Shaklee di sini


Boleh hubungi Gee terus atau klik gambar untuk pautan whatsapp. Gee akan bantu bagi yang berminat nak menjana income atau try buat bines shaklee ini.
 
Kelebihan Insentif Shaklee Malaysia



#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


Post a Comment

0 Comments