Alhamdulillah Menang Lagi Lucky Draw Produk Shaklee!

Alhamdulillah rezeki dalat lagi hadiah lucky draw. Dapat percuma produk Shaklee tu yang best rasa. Hihi. Ok sebenarnya bukan Gee sorang je dapat hadiah ni, kawan sama Shaklee dan customer juga dapat sama.

Bawah ni Gee tunjuk sikitlah yang dapat produk Shaklee percuma. Macam-macam kan dorang dapat. Tak perlu bayar pos juga. Terima kasih buat Master Iffah dan Master Firdaus buat lucky draw ni.

Menang Lagi Lucky Draw Produk Shaklee

Syarat join lucky draw ini:
  1. Mestilah under team yang sama dengan Gee.
  2. Customer yang beli dengan Gee juga layak dapat.
  3. Belian mestilah RM250 dan ke atas layak join.
  4. Hadiah cabutan akan dibuat bulan seterusnya melalu live di FB atau tiktok.
  5. Barang akan di pos oleh master, so kena bersabar tunggu hadiah sampai tau (yang penting dapat benda free kan hihi)

Menang Lagi Lucky Draw Produk Shaklee


Menang Lagi Lucky Draw Produk Shaklee

Gee kalini dapat produk Nutriferon. Pernah dengar? Gee suka makan nutriferon ni untuk boost imun badan kita. Dia ibarat general, vitamin C macam askar. Jika nak bunuh dan lawan virus kena ada dua-dua ni (nutriferon dan vitamin c). 

Bila kena virus atau kobid dulu kan, Gee memang akan amik nutriferon ni lebih dari biasa. Ikhtiar nak lawan virus dan bagi cepat pulih.

Menang Lagi Lucky Draw Produk Shaklee

Apapun, alhamdulillah dapat hadiah percuma. Terima kasih skali lagi buat my master yang banyak buat macma-macam instentif untuk kami dan semua customer (ofkos yang beli dengan team kitaorang hehe). Moga makin meriah dan banyak rezeki buat master.




Post a Comment

0 Comments