Testimoni Youth Shaklee Kecilkan Liang Pori-pori Di Muka


Testimoni Youth Shaklee Bantu Kecilkan Liang Pori-pori Di Muka

Betulkah Youth Shaklee, skincare untuk membantu mengecilkan liang pori pada muka? Ada ia betul berkesan?

Tahu tak? Nak mengecilkan pori-pori ni kita kena rawat punca masalah pori terbuka dulu. Bila dah tau punca baru senang nak mengecilkan liang pori di muka. Baca di sini, Punca pori-pori terbuka.

Baca juga, 10 Cara kecilkan pori di muka dengan cepat.


Kita lihat dulu Testimoni Berkesan Youth dari Shaklee membantu mengecilkan liang pori di muka.





Bagaimana Youth skincare dari Shaklee ini membantu pori-pori makin mengecil?

Youth Shaklee adalah skincare yang dicipta untuk membantu merawat dan memperbaiki masalah kulit. Youth skincare bukan saja memperbaiki masalah kulit di luar, ia juga memperbaharui sel kulit kita hingga ke peringkat dalam kulit bagi menangani punca yang menyebabkan kulit bermasalah.

Macam masalah pori-pori di muka kita, antara sebabnya berpunca dari kulit tidak bersih, kekurangan kolagen apabila umur makin meningkat, penuaan dan tiada perlindungan pada kulit.


Youth Skincare

Dengan YOUTH skincare, ia memastikan kulit kita benar-benar bersih jauh ke dalam dengan pencuci muka Luminous Gel Oil Clenaser, membuang sel kulit mati dan menyuburkan kulit dengan Petfecting Skin Toner, kulit dilindungi dari cahaya UVA UVB dengan spf 50 dalam Age Defense Moisturizer, kulit diperbaharui dengan lebih cepat pada peringkat sel dengan Youth Activating Serum dan kulit diperbaharui semasa kita tidur dengan Advanced Renewal Night Cream.


Lengkap kan?! Hanya pakai set YOUTH skincare ini setiap hari boleh membantu mengecilkan liang pori-pori di kulit muka kita. Kulit juga menjadi makin sihat dan muda.

Dah tengok? Di sini ada banyak lagi testimoni YOUTH skincare shaklee.



Cara nak order / dapatkan YOUTH Skincare Shaklee?
Hubungi saya, Gee terus ke 013-5707812 atau klik di sini untuk pautan Whatsapp. Gee akan bantu dan guide anda set mana yang sesuai dengan masalah kulit anda. Setiap pelanggan Shaklee yang beli dengan Gee anda akan mendapat semua tunjuk ajar dan info info dari Gee.







Post a Comment

0 Comments